Dorion2210
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 mei 2010
Ik zette vanmorgen mn pc aan, toen was ineens de tijd verandert en de datum en hij kon geen updates meer doen. dat heb ik verholpen maar nu zet ik net weer mn pc aan en nu maakt hij ineens veel lawaai.
het is niet mn ventilator, heb de stofzuiger erop gezet, stilgehouden en alles schoongemaakt.
het geluid wat hij maakt is hetzelfde als je net een CD/DVD ROM erin hebt gedaan en hij die gaat laden.
systeem:
Packard Bell IXtreme
Windows Vista 64 bit SP2
Intel Core 2 Quad Q8300 2.50 GHZ CPU
8 GB RAM
NVIDIA GeForce GT230
Leeftijd: ongeveer 8 maanden
*ik had al eerder het idee dat er een virus op mn pc zat (sloot niet goed meer af, na 3/5 minuten pas) en toen heb ik een herstelpunt geladen, kan dit ook een virus zijn en helpt het als ik windows opnieuw instaleer?
Please help me:shocked:
het is niet mn ventilator, heb de stofzuiger erop gezet, stilgehouden en alles schoongemaakt.
het geluid wat hij maakt is hetzelfde als je net een CD/DVD ROM erin hebt gedaan en hij die gaat laden.
systeem:
Packard Bell IXtreme
Windows Vista 64 bit SP2
Intel Core 2 Quad Q8300 2.50 GHZ CPU
8 GB RAM
NVIDIA GeForce GT230
Leeftijd: ongeveer 8 maanden
*ik had al eerder het idee dat er een virus op mn pc zat (sloot niet goed meer af, na 3/5 minuten pas) en toen heb ik een herstelpunt geladen, kan dit ook een virus zijn en helpt het als ik windows opnieuw instaleer?
Please help me:shocked: