advies samenstellen nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan je alleen nog maar adviseren dat je moet kopen waar jij je lekker bij denkt te gaan voelen.

Ik kan je alleen nog maar adviseren dat je moet kopen waar jij je lekker bij denkt te gaan voelen.

de ts vraagt aan ons wat het beste is. en dan kom jij met 'koop waar jij je lekker bij voel'. weet je waar ik me lekker bij voel. bij een pc van 10 euro maar dat betekent niet dat het goed is. En die grafische kaart van de PC die ik heb aangeraden is idd geen High tech kaart maar zij gaat ook niet bepaald MW2 of Napoleon op haar pc spelen. ik blijf bij mijn pc.

wat moet ik precies lezen?

PS. ik ben hier niet om ruzie te maken ofzo.

de ts vraagt aan ons wat het beste is. en dan kom jij met 'koop waar jij je lekker bij voel'. weet je waar ik me lekker bij voel. bij een pc van 10 euro maar dat betekent niet dat het goed is. En die grafische kaart van de PC die ik heb aangeraden is idd geen High tech kaart maar zij gaat ook niet bepaald MW2 of Napoleon op haar pc spelen. ik blijf bij mijn pc.

Als die pc voor 10 euro van een vrachtwagen af valt .. Dan hoor je de meeste mensen denk ik niet echt klagen .. Dus die zullen zich er wel aardig lekker erbij voelen denk ik dan maar zo :)

En je eigen lekker voelen is maar relatief .. Waar jij je lekker bij voelt, hoef ik nog niet als 'lekker' te ervaren :)

ja dat snap ik.
maar de ts vraagt juist aan ons wat we het beste vinden aangezien zij het niet weet. dus dan weet zij ook niet waar ze zich lekker bij voelt.

maar ik zet mijn abbo op dit onderwerp uit.

veel succes nog ts:thumb:

ja dat snap ik.
maar de ts vraagt juist aan ons wat we het beste vinden aangezien zij het niet weet. dus dan weet zij ook niet waar ze zich lekker bij voelt.

maar ik zet mijn abbo op dit onderwerp uit.

veel succes nog ts:thumb:

Ren naar de eerste de beste compu shop, en bestel alle high end parts zou ik zo zeggen, en laat ze in elkaar schroeven door die zelfde shop :)

Het zou een prima topic geworden zijn met de juiste adviesen door gast0225/Mrmusic aan Marijke76 als derde,vierde ,vijfde etc personen eruit gebleven waren.....

wlke merk computer maakt mij niet uit. Ik had graag adives over
  • welke processor?
  • hoeveel geheugen?
  • welke grafische kaart?

Dan nu een antwoord op de vraag van Marijke ? Haar budget en wensen zijn inmiddels bekend.

Btw : Medion is toppie !

Laatst bewerkt:
Dat antwoord gaf ik al!!!
Ik word moe van dit topic. Ik schreef namelijk 'ergens' dat zelfs mijn bijna drie jaar oudere processor, een 6850 snel genoeg is, supersnel zelfs voor de klus. Tel daar 4 mb werkgeheugen bij op (liefst DDR3) en een videokaart die hoger gerankt is dan de eerder genoemde en we zijn klaar.

En............. en daar gaan we weer:

élke Medion die nu in de Aldikrant staat heeft een snellere processor dan mijn oude Core2 duo 6850.

Laatst bewerkt:
De aldi heeft nu onderstaande aanbieding, zou dit iets voor mij zijn? Ik wil dus met 2 grote photoshop programma's gaan werken die beide 2 gb ram geheugen vragen. Ik heb dan een al een beeldscherm, (geen touchscreen, maar goed deze zit er dan maar bij)

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_21/OFF01.SHTML• Intel® Pentium® T4500 Processor

• 2.3GHz, 1MB Cache, 800 MHz FSB
• 4 GB DDR3 SDRAM
• NVIDIA® GeForce® GT 330M DirectX10, 512 MB
• 60 cm/23.6'' Multitouch beeldscherm
• Full HD Resolutie 1920 x 1080 pixels
• 1 TB harde schijf en de mogelijkheid tot het integreren van een extra 3.5'' harde schijf

Geïntegreerd in de PC zijn:
• Dolby Home Theatre® 2.1 geluid
• DVD/CD brander
• 1.3 megapixel webcam en microfoon
• DVB-T/S/S2 en analoge TV tuner
• WLAN b/g/n en gigabit LAN
• bluetooth 2.1
• VGA- en HDMI-ingangen

Uitgangen o.a.:
• 4 x USB 2.0
• 1 x HDMI
• analoog audio uit en S/PDIF

Ik zou deze niet doen en wachten op de eerstvolgende 'normale' desktop.

De pagina die opent als je de door jou gelinkte link opent, vertoont een 'monster' van een machine. Helaas ver boven je budget. Als je idd. niet kunt / wilt wachten, dan moet je uitwijken naar een machine met mindere specificaties.

De pagina die opent als je de door jou gelinkte link opent, vertoont een 'monster' van een machine. Helaas ver boven je budget. Als je idd. niet kunt / wilt wachten, dan moet je uitwijken naar een machine met mindere specificaties.

Ik denk niet dat ze die bedoeld, maar die rechtsbeneden zit. (dus onder de groote ADVERTENTIE)

hoe een monster? wat is er dan mis mee? Heb budget mag best meer zijn, in ieder geval niet mer dan 800 euro.
Deze onderstaande is 729 euro:
Medion
MEDION® AKOYA® PC P7373 D

Authentieke Windows® 7 Home Premium, Intel® Core™ i5-750, NVIDIA® GeForce GT230, 6 GB DDR3 intern geheugen, 1 TB harde schijf

Leuke machine alleen blijft ook hier de videokaart wat achter bij de rest van de hardware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan