Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan je alleen nog maar adviseren dat je moet kopen waar jij je lekker bij denkt te gaan voelen.
de ts vraagt aan ons wat het beste is. en dan kom jij met 'koop waar jij je lekker bij voel'. weet je waar ik me lekker bij voel. bij een pc van 10 euro maar dat betekent niet dat het goed is. En die grafische kaart van de PC die ik heb aangeraden is idd geen High tech kaart maar zij gaat ook niet bepaald MW2 of Napoleon op haar pc spelen. ik blijf bij mijn pc.
ja dat snap ik.
maar de ts vraagt juist aan ons wat we het beste vinden aangezien zij het niet weet. dus dan weet zij ook niet waar ze zich lekker bij voelt.
maar ik zet mijn abbo op dit onderwerp uit.
veel succes nog ts:thumb:
wlke merk computer maakt mij niet uit. Ik had graag adives over
- welke processor?
- hoeveel geheugen?
- welke grafische kaart?
De pagina die opent als je de door jou gelinkte link opent, vertoont een 'monster' van een machine. Helaas ver boven je budget. Als je idd. niet kunt / wilt wachten, dan moet je uitwijken naar een machine met mindere specificaties.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.