Hoi Ron,
Het is géén html-fout in de code die naar het plaatje verwijst; het mapje is goed (anders zou het met een ander plaatje ook niet kunnen werken, zie reactie en voorbeeld hierboven).
Het zit 'm ook niet in het redirecten; want als ik een frames-pagina maak, doet deze het ook gewoon met een ander plaatje (
http://developerscorner.nl/csshunter/test-ontheweb.htm).
Het zit 'm er puur en alleen in, dat het Flint-plaatje als een 0kB bestand op de server van quicknet staat, d.w.z. een bestand met alleen een naam en geen inhoud: "er is geen plaatje".
Conclusie:
Ergens ging iets mis met het (via Dreamweaver) uploaden van dat plaatje, iets anders kan het niet zijn.
Daarmee blijft m'n vraag staan:
Kan je ook rechtstreeks met FTP uploaden? Dan ben je van alles af.
D.w.z. heb je ook bv. het (gratis) programma
FileZilla ? (je hebt alleen de zg. "client" versie nodig)
Met FileZilla kan je rechtstreeks (zonder Dreamweaver) een bestand uploaden naar een map op de server van quicknet, als je in FZ je accountnaam en je wachtwoord opgeeft. Dat kan niet mis!
Met vriendelijke groet,
CSShunter
PS:
Hé, valt me nog iets in. Je zit op quicknet toch niet toevallig op je limiet aan MB's die je er op mag plaatsen? Dan kan het eventueel kloppen dat vers geuploade plaatjes- of andere bestanden er niet meer bij kunnen.
- Dat is me ook wel eens overkomen, toen ik ergens tijdelijk een flink bestand had gestald, waarmee ik aan mijn limiet kwam. Zodra ik dat er af gooide, deed ie het weer. Maar eerst wel vreselijk gezocht wat het kon zijn dat een nieuwe upload steeds een 0kB bestand werd, want een waarschuwing kreeg ik niet!