Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh sorry ok de site staat nog niet online evenmin als de fotoJe zult je vraag toch wat duidelijker moeten stellen, wat voor template hebben we het hier over en hoe ziet je site er momenteel uit. Als hij nu online staat, graag een link geven zodat we kunnen zien waar het over gaat. Je vraag is nu een beetje in de trant van "hoe lang is een touwtje?"
het gaat om deze foto http://images2.fanpop.com/images/ph...ulo-twilight-crepusculo-7378447-1600-1200.jpgen sorry maar ik ken me niet echt zo goed uit met die codes er stond alleen als je jou eigen template wil invoegen zet de css link hier vandaar dat ik navraag hoe ik daar achter kan komen alvast bedanktNee, eigenlijk niet, ik heb om eerlijk te zijn geen flauw idee wat je nu van plan bent. het zou al veel helpen als je ons zou vertellen om welk template het gaat. (dat is neem ik aan wel online te vinden)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.