hoe vind je de css code van een foto?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
ik wil een eigen template toevoegen aan me website maar daarvoor heb ik de css code nodig van de foto kan iemand me vertellen hoe ik daar achter kom

Graag iets duidelijker zijn. Staat de foto momenteel op je website?

Je zult je vraag toch wat duidelijker moeten stellen, wat voor template hebben we het hier over en hoe ziet je site er momenteel uit. Als hij nu online staat, graag een link geven zodat we kunnen zien waar het over gaat. Je vraag is nu een beetje in de trant van "hoe lang is een touwtje?"

Je zult je vraag toch wat duidelijker moeten stellen, wat voor template hebben we het hier over en hoe ziet je site er momenteel uit. Als hij nu online staat, graag een link geven zodat we kunnen zien waar het over gaat. Je vraag is nu een beetje in de trant van "hoe lang is een touwtje?"
oh sorry ok de site staat nog niet online evenmin als de foto
het is een website van freewebs zo een gratis account en ik heb nog niet besloten welke foto ik zal nemen maar het zal waarschijnlijk van een ander website afkomstig zijn sorry niet veel informatie hoop dat jullie hier genoeg aan hebben

Nee, eigenlijk niet, ik heb om eerlijk te zijn geen flauw idee wat je nu van plan bent. het zou al veel helpen als je ons zou vertellen om welk template het gaat. (dat is neem ik aan wel online te vinden)

Nee, eigenlijk niet, ik heb om eerlijk te zijn geen flauw idee wat je nu van plan bent. het zou al veel helpen als je ons zou vertellen om welk template het gaat. (dat is neem ik aan wel online te vinden)
het gaat om deze foto http://images2.fanpop.com/images/ph...ulo-twilight-crepusculo-7378447-1600-1200.jpgen sorry maar ik ken me niet echt zo goed uit met die codes er stond alleen als je jou eigen template wil invoegen zet de css link hier vandaar dat ik navraag hoe ik daar achter kan komen alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Da's gewoon een (jpg) plaatje, er staat geen CSS code bij. Waar stond die tekst over templates? Ik kan het op die site niet direct vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan