Ik werk (nog) met Excel 2003. Hierin heb ik een bestand gemaakt met prive-adressen. Nu heb ik een nieuwe mobiel (Sony Ericsson W 995. Ik heb dat bestand met prive-adressen gekopieerd naar de externe memory stick in mijn telefoon. Als ik nu naar dat bestand ga krijg ik de melding, dat ik dat alleen kan verzenden. Maar ik kan het niet inzien.
Op een vraag aan Sony kreeg ik het volgende antwoord: "u heeft waarschijnlijk een extra applicatie nodig om dit bestand te openen. Wanneer u alleen de optie krijgt om het bestand te verzenden betekent dit dat de telefoon het bestand niet kan openen."
Maar er wordt niet bijverteld WELKE applicatie ik dan nodig heb en WAAR ik die vandaan kan halen.
Wie kan mij dit eenvoudig uitleggen?? (Ik ben een leek van 70 jaar oud).
Met dank voor de te nemen moeite en een groet van Opa.
De oplossing van Danny had ik zelf ook al gevonden, maar dat loopt dood.
Het antwoord van Trucker, dat Windows Mobile vereist is om een excelbestand te kunnen lezen is duidelijk, maar dat heb ik er niet op zitten.
De suggestie om naar de verkoper te gaan heb ik gevolgd, maar naar mijn mening hebben ze veel verstand van mobieltjes en abonnementen verkopen, maar met mijn vraag wisten ze geen weg mee.
Als er dus geen heldere geest is die hier een oplossing voor weet, zal ik genoodzaakt zijn ALLE prive-adressen met de hand in te gaan voeren en dat moet dan letter voor letter.
Ik denk, dat ik dan een uitdraai opvouw en in mijn zak steek.
Maar.............. misschien weet er nog iemand een oplossing?!?!?!?
Met. vr. gr. Opa
Op een vraag aan Sony kreeg ik het volgende antwoord: "u heeft waarschijnlijk een extra applicatie nodig om dit bestand te openen. Wanneer u alleen de optie krijgt om het bestand te verzenden betekent dit dat de telefoon het bestand niet kan openen."
Maar er wordt niet bijverteld WELKE applicatie ik dan nodig heb en WAAR ik die vandaan kan halen.
Wie kan mij dit eenvoudig uitleggen?? (Ik ben een leek van 70 jaar oud).
Met dank voor de te nemen moeite en een groet van Opa.
De oplossing van Danny had ik zelf ook al gevonden, maar dat loopt dood.
Het antwoord van Trucker, dat Windows Mobile vereist is om een excelbestand te kunnen lezen is duidelijk, maar dat heb ik er niet op zitten.
De suggestie om naar de verkoper te gaan heb ik gevolgd, maar naar mijn mening hebben ze veel verstand van mobieltjes en abonnementen verkopen, maar met mijn vraag wisten ze geen weg mee.
Als er dus geen heldere geest is die hier een oplossing voor weet, zal ik genoodzaakt zijn ALLE prive-adressen met de hand in te gaan voeren en dat moet dan letter voor letter.
Ik denk, dat ik dan een uitdraai opvouw en in mijn zak steek.
Maar.............. misschien weet er nog iemand een oplossing?!?!?!?
Met. vr. gr. Opa
Laatst bewerkt: