• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.c.f.

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Ik werk (nog) met Excel 2003. Hierin heb ik een bestand gemaakt met prive-adressen. Nu heb ik een nieuwe mobiel (Sony Ericsson W 995. Ik heb dat bestand met prive-adressen gekopieerd naar de externe memory stick in mijn telefoon. Als ik nu naar dat bestand ga krijg ik de melding, dat ik dat alleen kan verzenden. Maar ik kan het niet inzien.
Op een vraag aan Sony kreeg ik het volgende antwoord: "u heeft waarschijnlijk een extra applicatie nodig om dit bestand te openen. Wanneer u alleen de optie krijgt om het bestand te verzenden betekent dit dat de telefoon het bestand niet kan openen."
Maar er wordt niet bijverteld WELKE applicatie ik dan nodig heb en WAAR ik die vandaan kan halen.
Wie kan mij dit eenvoudig uitleggen?? (Ik ben een leek van 70 jaar oud).
Met dank voor de te nemen moeite en een groet van Opa.
De oplossing van Danny had ik zelf ook al gevonden, maar dat loopt dood.
Het antwoord van Trucker, dat Windows Mobile vereist is om een excelbestand te kunnen lezen is duidelijk, maar dat heb ik er niet op zitten.
De suggestie om naar de verkoper te gaan heb ik gevolgd, maar naar mijn mening hebben ze veel verstand van mobieltjes en abonnementen verkopen, maar met mijn vraag wisten ze geen weg mee.
Als er dus geen heldere geest is die hier een oplossing voor weet, zal ik genoodzaakt zijn ALLE prive-adressen met de hand in te gaan voeren en dat moet dan letter voor letter.
Ik denk, dat ik dan een uitdraai opvouw en in mijn zak steek.
Maar.............. misschien weet er nog iemand een oplossing?!?!?!?
Met. vr. gr. Opa

Laatst bewerkt:
Beste a.c.f. ;)

Heb eens gegoogled en heb de volgende site gevonden.

Hopelijk kan ik je hiermee van dienst zijn.

Groetjes Danny. :thumb:

Ik heb zo vlug eens naar de gsm gekeken en zie niet direct dat daar een windows mobile inzit , om excel bestanden te kunnen openen ( verwerken ) heb je dit nodig . ik heb op mijn computer een programmaatje die mijn mobieltje kan uitlezen en bestandjes kan opslaan ook lees ik direct mijn outlook contacten enz. in en uit .
Ik zou zeggen , wend je eens tot de verkoper en laat je daar met raad en daad bijstaan , deze mensen hebben normaal de applicatie ook voor handen als deze er al is .

Bijlagen

• gsm.jpg
    gsm.jpg
    54,7 KB · Weergaven: 70
Ik heb zo vlug eens naar de gsm gekeken en zie niet direct dat daar een windows mobile inzit , om excel bestanden te kunnen openen ( verwerken ) heb je dit nodig . ik heb op mijn computer een programmaatje die mijn mobieltje kan uitlezen en bestandjes kan opslaan ook lees ik direct mijn outlook contacten enz. in en uit .
Ik zou zeggen , wend je eens tot de verkoper en laat je daar met raad en daad bijstaan , deze mensen hebben normaal de applicatie ook voor handen als deze er al is .

Er zit GEEN Windows Mobile op mijn mobieltje. Dus dan kan ik (volgens uw bericht) geen excelbestanden lezen.
De fabrikant zegt, dat er wel een applicatie is (zie mijn bericht) maar bij de verkoper (KPN-Primafoon) sturen ze je met een kluitje het riet in. Dus zullen we een andere oplossing moeten verzinnen.
Maar toch bedankt voor de moeite.

Er zit GEEN Windows Mobile op mijn mobieltje. Dus dan kan ik (volgens uw bericht) geen excelbestanden lezen.
De fabrikant zegt, dat er wel een applicatie is (zie mijn bericht) maar bij de verkoper (KPN-Primafoon) sturen ze je met een kluitje het riet in. Dus weinig hoopgevend allemaal. Maar toch bedankt voor de moeite.

Beste a.c.f. ;)

Heb eens gegoogled en heb de volgende site gevonden.

Hopelijk kan ik je hiermee van dienst zijn.

Groetjes Danny. :thumb:

Ja, die site van Sony Ericsson had ik ook al opgezocht, maar daar kon ik geen wijs uit worden en toen had ik een mail gestuurd naar Sony helpdesk met het antwoord zoals in mijn vraag staat omschreven.
Teleurstellend en jammer dus. Maar toch bedankt voor de interesse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan