ff een vraagje, ik ga de 8GB halen, maar ik las dat die op baterijen gaat????? is het niet met oplader?
fout gelezen, heeft gewoon een accu

En kun je opladen via usb lader/computer
Grt
Rens
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ff een vraagje, ik ga de 8GB halen, maar ik las dat die op baterijen gaat????? is het niet met oplader?
fout gelezen, heeft gewoon een accu
En kun je opladen via usb lader/computer
Grt
Rens
Oja, maar je krijgt er geen oplader bij?? dat zal wel erg raar zijn....![]()
Nee dat is nooit bij Ipods.
Zodat apple weer winst kan maken op de opladers...die kosten namelijk 15/20 euro.
Grt
Rens
wat krijg je er wel bij... en als die nou op is hoe moet je hem dan opladen als je geen oplader heb??? kan je hem opladen via de usb op computer?
dat kan, gewoon een oplader kopen, zie linkje hierboven.
Grt
Rens
En internet via wifi werkt perfect :thumb:
Voorals nog heb ik ook nog nooit een mp-3 speler in mijn handen gehad met multi-touch scherm dat zo goed reageerd op mijn vingers. En daarbij is de app shop iets geniaals en dat heb ik ook nog nooit gezien bij een mp-3 speler.
Btw hij is nu in de aanbieding bij de mediamarkt144 euro.
Grt
Rens
Ja via de webshop, maar dat vind ik niks, ik haal hem gewoon in de winkel, dan maar wat duurder![]()
Ow nouja webshops werkt ook prima hoor
Ik ben niet meer anders gewend, laptop, pc, telefoon, ipod, oplader, hoesjes, kleren, boeken.
Alles haal ik van internet af.
Grt
Rens
Wij vinden het niks, kan altijd mis gaan, in de winkel weet je zeker dat je het goede heb.
PS: je kan toch via de iPod Touch zelf ook naar de iTunes store gaan en apps eraf halen? moet via wifi denk ik?
Prima elk wat wils.
Apps kun je gewoon verwijderen op de ipod zelf, en het kan ook in itunes via de computer.
Voor het verwijderen van apps op de ipod zelf heb je geen wifi verbinding nodig. Je houdt gewoon een app ingedrukt en dan gaan ze bewegen, en als ej dan op het kruisje drukt, worden ze verwijderd.
Apps erop zetten kan zowel via de app store op je ipod(wifi verijst) als of je computer via itunes/app store
Grt
Rens
Oke bedankt!
En films erop kijken? zijn dat hele films? en wat voor bestanden moeten die films hebben? en games kunnen ook toch?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.