iPod Touch 8 GB [vragen]

Status
Niet open voor verdere reacties.
jawel ;)

Dmv een usb-stopcontact oplader.

Kun je kopen bij apple, of kopen uit china(waar ik heb hem gekocht) daar kost bij $3.80 met gratis verzending

De site van china: www.dealextreme.nl
De lader kun je vinden bij: Ipod --> Batteries $ chargers --> en dan 2 naar rechts en 2 naar onder.

De levertijd ligt wel tussen de 1 en 3 weken. Maar het komt wel gegarendeerd aan. Al 12x besteld en 12x aangekomen.
En ik wacht wel als dat min. 12 euro bespaard.

Grt

Rens

wat krijg je er wel bij... en als die nou op is hoe moet je hem dan opladen als je geen oplader heb??? kan je hem opladen via de usb op computer?

wat krijg je er wel bij... en als die nou op is hoe moet je hem dan opladen als je geen oplader heb??? kan je hem opladen via de usb op computer?

In de doos zit:
- Ipod
- Oortjes
- Usbkabel
- handleiding

en ja je kunt hem opladen via je computer, of via een ander usb punt(denk daarbij usb-sterio set etc)

Grt

Rens

Oh oke dat is wel handig voor thuis, maar ik ben van plan hem mee te nemen naar Frankrijk maar heb geen laptop hoe moet ik hem dan opladen???? of is dat niet mogelijk?

dat kan, gewoon een oplader kopen, zie linkje hierboven.

Grt

Rens

dat kan, gewoon een oplader kopen, zie linkje hierboven.

Grt

Rens

Tsja..... vind 180,- voor dat iPodje eerlijk gezegt al te veel om er dan ook nog assesoires mij te gaan kopen word mij te veel....

Of hij moet echt super vet zijn :D

Waar gebruik jij hem zowel voor? is de browser snel via wifi? kan je er radio op luisteren?

Sorry voor al de vragen beetje te enthousiast :P

180 teveel voor een iPodje? Het is niet zomaar een iPod hoor, maar een complete zakcomputer en veel beter dan de gemiddelde MP3 speler!
En je kan beter voor de 32GB gaan dat is een nieuw model en veel beter dan het oude model van 8GB!

En een oplader waarmee je 'm overal kan opladen heb je hier al voor een tientje; iPod 3in1 lader.

:thumb: Het iPod touch Forum.

Laatst bewerkt:
En internet via wifi werkt perfect :thumb:
Voorals nog heb ik ook nog nooit een mp-3 speler in mijn handen gehad met multi-touch scherm dat zo goed reageerd op mijn vingers. En daarbij is de app shop iets geniaals en dat heb ik ook nog nooit gezien bij een mp-3 speler.

Btw hij is nu in de aanbieding bij de mediamarkt ;) 144 euro.

Grt

Rens

En internet via wifi werkt perfect :thumb:
Voorals nog heb ik ook nog nooit een mp-3 speler in mijn handen gehad met multi-touch scherm dat zo goed reageerd op mijn vingers. En daarbij is de app shop iets geniaals en dat heb ik ook nog nooit gezien bij een mp-3 speler.

Btw hij is nu in de aanbieding bij de mediamarkt ;) 144 euro.

Grt

Rens

Ja via de webshop, maar dat vind ik niks, ik haal hem gewoon in de winkel, dan maar wat duurder :)

Ja via de webshop, maar dat vind ik niks, ik haal hem gewoon in de winkel, dan maar wat duurder :)

Ow nouja webshops werkt ook prima hoor ;)

Ik ben niet meer anders gewend, laptop, pc, telefoon, ipod, oplader, hoesjes, kleren, boeken.
Alles haal ik van internet af.

Grt

Rens

Ow nouja webshops werkt ook prima hoor ;)

Ik ben niet meer anders gewend, laptop, pc, telefoon, ipod, oplader, hoesjes, kleren, boeken.
Alles haal ik van internet af.

Grt

Rens

Wij vinden het niks, kan altijd mis gaan, in de winkel weet je zeker dat je het goede heb.

PS: je kan toch via de iPod Touch zelf ook naar de iTunes store gaan en apps eraf halen? moet via wifi denk ik?

Wij vinden het niks, kan altijd mis gaan, in de winkel weet je zeker dat je het goede heb.

PS: je kan toch via de iPod Touch zelf ook naar de iTunes store gaan en apps eraf halen? moet via wifi denk ik?

Prima elk wat wils.

Apps kun je gewoon verwijderen op de ipod zelf, en het kan ook in itunes via de computer.

Voor het verwijderen van apps op de ipod zelf heb je geen wifi verbinding nodig. Je houdt gewoon een app ingedrukt en dan gaan ze bewegen, en als ej dan op het kruisje drukt, worden ze verwijderd.

Apps erop zetten kan zowel via de app store op je ipod(wifi verijst) als of je computer via itunes/app store

Grt

Rens

Prima elk wat wils.

Apps kun je gewoon verwijderen op de ipod zelf, en het kan ook in itunes via de computer.

Voor het verwijderen van apps op de ipod zelf heb je geen wifi verbinding nodig. Je houdt gewoon een app ingedrukt en dan gaan ze bewegen, en als ej dan op het kruisje drukt, worden ze verwijderd.

Apps erop zetten kan zowel via de app store op je ipod(wifi verijst) als of je computer via itunes/app store

Grt

Rens

Oke bedankt!

En films erop kijken? zijn dat hele films? en wat voor bestanden moeten die films hebben? en games kunnen ook toch?

Oke bedankt!

En films erop kijken? zijn dat hele films? en wat voor bestanden moeten die films hebben? en games kunnen ook toch?

Films kijk ik niet zo veel, maar via de apple site kun je veel info vinden, btw ook over een hoop vragen die je hier gesteld hebt.

Klik hier voor de site.

Info over films:
Ondersteuning voor aansluiting composite-videokabel (480p en 576p)
H.264 video, tot 1,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per seconde, H.264 Baseline Profile Low-Complexity met AAC-LC audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren; H.264-video, tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 frames per seconde, Baseline Profile tot niveau 3.0 met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren; MPEG-4-video, tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per seconde, Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren

En games kun je er ook opzetten, dat kan ook via de app shop. Er zijn betaalde en gratis games, de gratis zijn vaak of trail versies van betaalde games, of een gratis versie met reclame van een betaalde versie.

Grt

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan