Ik geef het op..................................
@TS: Systeem misschien zelf gebouwd???
Eindelijk...

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef het op..................................
@TS: Systeem misschien zelf gebouwd???
Eindelijk...![]()
Ach, zat andere topics waar ik op je onzin kan reageren...
Fijn dat jullie zo nutteloos hebben gereageerd op elkaar! Heeft echt veel toegevoegde waarde voor het topic, het zou beter zijn als jullie eens nagaan hoe de communicatie hier verloopt, iedereen probeert alleen maar te helpen, ergeren heeft geen zin. Je kunt zulke kleine onnodige zaken ook gewoon links laten liggen en je er niks van aan trekken, als je toch denkt dat je beter bent of meer kennis hebt; laat dit dan ook zien(niet beschuldigend bedoeld op jou mrmusic).
Anyway, om maar even ontopic te zijn;
Ik heb inmiddels 3 verschillende monitors geprobeerd: nr 1 en 2 werkten allebei niet. Nummer 3 wel (nieuwer model), dus ik verwacht dat mijn videokaart het ook bij mijn nieuwe scherm (tft, 22") gaat en blijft doen! In een winkel hier bij mij in de wijk hebben ze me uitstekend geholpen met het probleem. In ieder geval dus bedankt voor het meedenken en de hulp, ik ben ook weer een stukje wijzer in de omgang met mijn pc en hoe hij in elkaar zit hahaDus bij deze zet ik de vraag op opgelost!
Thnx (gdscei voornamelijk) :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.