Hallo
Ik had twee weken geleden een tweedehands laptop gekocht
dit was een hp pavilion dv9000
Nu is hij denk ik stuk
Want als ik hem opstart komen er strepen op het beeld en vervolgens gaat het scherm op zwart en doet niks meer .
Als ik die laptop dan een tijd niet gebruikt heb doet hij het wel maar dat is maar een paar minuten en dan gaat de muis wijzer schokken en loopt vervolgens vast en dan kan ik hem alleen maar aan en uitzetten.
En vervolgens als ik hem weer aanzet de bekende strepen en het beeld gaat op zwart.
Wat zou dit kunnen zijn?
Is deze laptop defect?
Zou dit een hitte probleem kunnen zijn ? want dat ding wordt behoorlijk heet.
Ik dacht altijd dat hp laptops goede laptops waren want ik had eerder een acer aspire 9300 en daar kwamen ook strepen op het scherm en die viel niet meer te repareren .
Dus ik dacht ik neem een hp maar daar blijkt dit probleem ook bij te zijn.
Wat zijn bijvoorbeeld goede laptops?
Hp en acer ben ik niet zo tevreden over.
Ook was het tweedehands dus ik denk dan dat garantie niet gaat gelden.
Wel jammer want het was toch ruim 300 euro
Ik had twee weken geleden een tweedehands laptop gekocht
dit was een hp pavilion dv9000
Nu is hij denk ik stuk
Want als ik hem opstart komen er strepen op het beeld en vervolgens gaat het scherm op zwart en doet niks meer .
Als ik die laptop dan een tijd niet gebruikt heb doet hij het wel maar dat is maar een paar minuten en dan gaat de muis wijzer schokken en loopt vervolgens vast en dan kan ik hem alleen maar aan en uitzetten.
En vervolgens als ik hem weer aanzet de bekende strepen en het beeld gaat op zwart.
Wat zou dit kunnen zijn?
Is deze laptop defect?
Zou dit een hitte probleem kunnen zijn ? want dat ding wordt behoorlijk heet.
Ik dacht altijd dat hp laptops goede laptops waren want ik had eerder een acer aspire 9300 en daar kwamen ook strepen op het scherm en die viel niet meer te repareren .
Dus ik dacht ik neem een hp maar daar blijkt dit probleem ook bij te zijn.
Wat zijn bijvoorbeeld goede laptops?
Hp en acer ben ik niet zo tevreden over.
Ook was het tweedehands dus ik denk dan dat garantie niet gaat gelden.
Wel jammer want het was toch ruim 300 euro