account paswoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
hallo

ik heb een pc met windows 7 op en met een account van me maar ben paswoord vergeten en kan er maar niet opkomen , weet het echt niet meer.
nu heb ik zitten zoeken en heb een prog. gevonden om je paswoord terug te halen (ophcrack) is de naam van prog.

maar er staat bij de versie voor de live cd alleen maar voor xp en vista , heb de vista nu gedownload en getest en werkt echt
paswoord kwam tevoorschijn

maar nu is de vraag zou die versie voor vista ook op men windows 7 werken ?
vraag het liever eerst eens want heb geen zin om iets mis te doen aan die pc
zou iemand me daar een juist antw op kunnen geven ?

hartelijk dank
mvg
kevin

Wanneer je je wachtwoord voor je account vergeten bent kun je proberen in te loggen als administrator. Van daaruit kun je een nieuw wachtwoord instellen

dat weet ik wel ze ... maar ik ben administator enweet wachtwoord ni meer

het enige dat ik zou willen weten is of die versie van ophcrack ( zie vorig bericht )
zou werken op die windows 7

mvg kevin

Bedoel je dat je jouw account administrator-rechten hebt gegeven of dat je het account met de naam "administrator" standaard gebruikt?

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo

ik heb een pc met windows 7 op en met een account van me maar ben paswoord vergeten en kan er maar niet opkomen , weet het echt niet meer.
nu heb ik zitten zoeken en heb een prog. gevonden om je paswoord terug te halen (ophcrack) is de naam van prog.

maar er staat bij de versie voor de live cd alleen maar voor xp en vista , heb de vista nu gedownload en getest en werkt echt
paswoord kwam tevoorschijn

maar nu is de vraag zou die versie voor vista ook op men windows 7 werken ?
vraag het liever eerst eens want heb geen zin om iets mis te doen aan die pc
zou iemand me daar een juist antw op kunnen geven ?

hartelijk dank
mvg
kevin

Hey, Ik heb een paar dagen geleden een filmpje gemaakt voor het oplossen van deze probleem!!!
Check de video hier: http://www.youtube.com/watch?v=R-ft8Ff3kOw

Gr. eAngels

ja heb ondertussen ook al met ophcrack gewerkt en de versie voor de live cd werkt zowel voor xp , vista als windows 7

geen paniek heb het zelf al uitgetest op windows vista en windows 7 en werkt bij allebei perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan