Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb al jaren acer en geen problemen gehad
1 keer de hd doorgebrand ( was mijn eigen schuld had de fan dicht zitten)
opgestuurd en na 3 dagen had ik een nieuwe harde schijf
laptop was net 1 jaar oud
dus daarom wil ik weer een acer
nooit geen problemen gehad
maar welke problemen had jij dan?
Je zegt gamen (ontspanning).
Aan welke games denk je dan? Want een laptop is eigenlijk niet geschikt om mee te gamen.
Ik deel overigens de mening over Acer, je hoeft geen problemen te krijgen, maar krijg je ze wel ben je goed de sigaar. De service is bar en bar slecht, laptops die ze kwijt raken, verkeerde onderdelen die worden vervangen en de wachttijden zijn enorm lang.
Voorbeeld van mijn eigen acer laptop, moederboard was kapot, was over duidelijk. Krijg ik de laptop terug met een neiuwe accu en nieuwe hdd, maar zelfde moederboard. Dus zelfde problemen. Nog een keer opgestuurd, was de laptop 2 maanden kwijt (gelukkig wel een leen lappie) en toen een nieuw moederboard erin gezet. 1 die een stuk slechter was dan er eerst in zat met een bagger onboard videokaart. Kon de laptop daarna niet meer gebruiken voor mijn opleiding, een videotje renderen was onmogelijk geworden.
Na lang gezeur 200 euro gekregen als sorry, maar voor een laptop die toen 1500 koste is dat een schijntje. De laptop heeft 2 jaar geleeft.
Kassa heeft er niet voor niets bijna een hele uitzending aan gewijdt, nog niet zo lang geleden.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.