Welk van de 2 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

swatteam

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
ik weet niet welk van de 2 laptobs ik moet kiezen

Acer Aspire 7738G-664G100MN
of
Acer Aspire 5740G-434G64MN

of hebben mensen nog andere iedeen

mijn budget €700 ex BTW

ik ga heb gebruiken voor school en gamen (ontspanning):)

Ikzelf zou nooit een Acer kopen, teveel klachten en slechte service dat is mijn ervaring geweest.
Sinds die tijd ben ik gegaan voor Asus en Msi en geen spijt van gehad.

ik heb al jaren acer en geen problemen gehad

1 keer de hd doorgebrand ( was mijn eigen schuld had de fan dicht zitten)
opgestuurd en na 3 dagen had ik een nieuwe harde schijf
laptop was net 1 jaar oud

dus daarom wil ik weer een acer
nooit geen problemen gehad

maar welke problemen had jij dan?

ik heb al jaren acer en geen problemen gehad

1 keer de hd doorgebrand ( was mijn eigen schuld had de fan dicht zitten)
opgestuurd en na 3 dagen had ik een nieuwe harde schijf
laptop was net 1 jaar oud

dus daarom wil ik weer een acer
nooit geen problemen gehad

maar welke problemen had jij dan?

ik heb ook nooit problemen met acer gehad :P

maar je zult dat bij elk merk krijgen, je hebt altijd slechte of goede ervaringen ermee

de laptops zijn nogal wat verschillend

in de Acer Aspire 5740G-434G64MN
zit een wat nieuwere i5, in de andere een oudere dual core
en een 5000 series ati videokaart die ook een stuk nieuwer is dan de nvidia 240 van de 2de laptop

ook is het scherm maar 15,6" en op de andere 17"

en de Acer Aspire 5740G-434G64MN heeft ook maar 640gb

Reviews over de Acer Aspire 7738G-664G100MN (2de) heeft een 1mp webcam en de 1ste maar een 0.3mp

dus wil je graag een wat groter scherm en wat meer ruimte op de harde schijf(of een betere multimedia pc), dan zou ik voor de 2de gaan.
de garantie is namelijk identiek en de laptops

Je zegt gamen (ontspanning).

Aan welke games denk je dan? Want een laptop is eigenlijk niet geschikt om mee te gamen.

Ik deel overigens de mening over Acer, je hoeft geen problemen te krijgen, maar krijg je ze wel ben je goed de sigaar. De service is bar en bar slecht, laptops die ze kwijt raken, verkeerde onderdelen die worden vervangen en de wachttijden zijn enorm lang.

Voorbeeld van mijn eigen acer laptop, moederboard was kapot, was over duidelijk. Krijg ik de laptop terug met een neiuwe accu en nieuwe hdd, maar zelfde moederboard. Dus zelfde problemen. Nog een keer opgestuurd, was de laptop 2 maanden kwijt (gelukkig wel een leen lappie) en toen een nieuw moederboard erin gezet. 1 die een stuk slechter was dan er eerst in zat met een bagger onboard videokaart. Kon de laptop daarna niet meer gebruiken voor mijn opleiding, een videotje renderen was onmogelijk geworden.

Na lang gezeur 200 euro gekregen als sorry, maar voor een laptop die toen 1500 koste is dat een schijntje. De laptop heeft 2 jaar geleeft.

Kassa heeft er niet voor niets bijna een hele uitzending aan gewijdt, nog niet zo lang geleden.

Laatst bewerkt:
Je zegt gamen (ontspanning).

Aan welke games denk je dan? Want een laptop is eigenlijk niet geschikt om mee te gamen.

Ik deel overigens de mening over Acer, je hoeft geen problemen te krijgen, maar krijg je ze wel ben je goed de sigaar. De service is bar en bar slecht, laptops die ze kwijt raken, verkeerde onderdelen die worden vervangen en de wachttijden zijn enorm lang.

Voorbeeld van mijn eigen acer laptop, moederboard was kapot, was over duidelijk. Krijg ik de laptop terug met een neiuwe accu en nieuwe hdd, maar zelfde moederboard. Dus zelfde problemen. Nog een keer opgestuurd, was de laptop 2 maanden kwijt (gelukkig wel een leen lappie) en toen een nieuw moederboard erin gezet. 1 die een stuk slechter was dan er eerst in zat met een bagger onboard videokaart. Kon de laptop daarna niet meer gebruiken voor mijn opleiding, een videotje renderen was onmogelijk geworden.

Na lang gezeur 200 euro gekregen als sorry, maar voor een laptop die toen 1500 koste is dat een schijntje. De laptop heeft 2 jaar geleeft.

Kassa heeft er niet voor niets bijna een hele uitzending aan gewijdt, nog niet zo lang geleden.

moden ware fare 2
en dat soort games
hoeft niet op de hoogste kwalitijd als je het kunt spelen zonder lags en kwalitijd medium is het al goed voor mij:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan