beeldscherm flitst de hele tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
hallo,

sinds 2 dagen heb ik last van mijn beeldscherm dat de hele tijd flikkert weet iemand hoe ik dat kan oplossen? licht he misschien aan de videokaart?

oke dan ga ik het is proberen zodra die weer gaat flitse want nu doet ie weer even normaal

ik had de laptop aangesloten op het beeldscherm van mijn pc en alleen het beeldscherm van mijn pc stond aan en toen was het gelfits weg dus wat moet ik nu doen?

nu weet je dus dat je videokaart (en de rest van de laptop op scherm na) gewoon goed werkt

je kan het scherm laten repareren (waarschijnlijk heel duur)
de laptop als gewone pc gebruiken (met toetsenbord, muis en scherm) (goedkoopst)
of je moet een nieuwe laptop kopen.

nu weet je dus dat je videokaart (en de rest van de laptop op scherm na) gewoon goed werkt

je kan het scherm laten repareren (waarschijnlijk heel duur)
de laptop als gewone pc gebruiken (met toetsenbord, muis en scherm) (goedkoopst)
of je moet een nieuwe laptop kopen.

en de garantie dan?

als je nog garantie hebt
terug sturen naar de winkel waar je het hebt gekocht zij moeten er dan voor zorgen dat het weer werkt

en de garantie dan?

als je nog garantie hebt
terug sturen naar de winkel waar je het hebt gekocht zij moeten er dan voor zorgen dat het weer werkt

dan laat je toch het scherm maken :P!

@offtopic. heb je ook de 2gb 5850? of de 1gb?

1GB
ik heb hem gekocht toen de productie nog schaars was hoefde maar een maand te wachten xD

1GB
ik heb hem gekocht toen de productie nog schaars was hoefde maar een maand te wachten xD

ach ik kies al voor de 3de keer gister een product dat niet meer gemaakt wordt.... en dat krijg je dan na 3 weken wachten te horen.... kies ik net gouw nog een ander produkt zodat het deze kant op komt... BACKORDER....

xD

ik heb er geen garantie meer op maar ik breng hem vanavond naar iemand toe om te repareren.

hij zij dat het misschien aan de kabel tussen de videokaart en beeldscherm lag want daar zat misschien een breuk in hij zei dat ik nog ff moest kijken want ik had een videokaart driver geupdate en hij zij dat ik de oudere versie moest instaleren en nu heb ik nergens last van (verlopig) maar ik laat het wel weten als er nog iets moet gebeuren.

hij zij dat het misschien aan de kabel tussen de videokaart en beeldscherm lag want daar zat misschien een breuk in hij zei dat ik nog ff moest kijken want ik had een videokaart driver geupdate en hij zij dat ik de oudere versie moest instaleren en nu heb ik nergens last van (verlopig) maar ik laat het wel weten als er nog iets moet gebeuren.

je bedoelt dat toen de laptop raar deed zowel OP de laptop zelf, als op de externe monitor het 2x aan de kabel lag :P?

toen de laptop het niet deed zat er toch geen extern scherm aan ?

hoe kan het dan de kabel zijn lol

dan is het dus je scherm die kapot is van de laptop en bedoel je de kabel tussen dat scherm en de videokaart :P

mijn fout (begrijpend lezen)

ja dat zei die man die ernaar gekeken had hij zei dat er een breuk in zat maar nu heb ik nergens meer last van :D

ja dat zei die man die ernaar gekeken had hij zei dat er een breuk in zat maar nu heb ik nergens meer last van :D

ja ik begreep je berichtje verkeerd :P

ik dacht dat je de kabel tussen monitor en videokaart bedoelde net als bij normale pc's (extern)

maar zolang het weer werkt is alles :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan