Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is een laptop -_-
nu weet je dus dat je videokaart (en de rest van de laptop op scherm na) gewoon goed werkt
je kan het scherm laten repareren (waarschijnlijk heel duur)
de laptop als gewone pc gebruiken (met toetsenbord, muis en scherm) (goedkoopst)
of je moet een nieuwe laptop kopen.
en de garantie dan?
als je nog garantie hebt
terug sturen naar de winkel waar je het hebt gekocht zij moeten er dan voor zorgen dat het weer werkt
1GB
ik heb hem gekocht toen de productie nog schaars was hoefde maar een maand te wachten xD
hij zij dat het misschien aan de kabel tussen de videokaart en beeldscherm lag want daar zat misschien een breuk in hij zei dat ik nog ff moest kijken want ik had een videokaart driver geupdate en hij zij dat ik de oudere versie moest instaleren en nu heb ik nergens last van (verlopig) maar ik laat het wel weten als er nog iets moet gebeuren.
ja dat zei die man die ernaar gekeken had hij zei dat er een breuk in zat maar nu heb ik nergens meer last van![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.