Nieuw PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn gtx 460 net aangesloten:D:D:D. chill ding, nog niet gegamed, stil en op 500 watt
!!:cool::cool::cool:!!

Laatst bewerkt:
GTA IV heb ik (nog) niet, maar op youtube staan er wel fragmenten van GTA IV in combi met de GTX460. Zoals hier:
http://www.youtube.com/watch?v=EBNPOKBjAVQ

Zelf speel ik onder andere Bad Company 2 en daar kan alles op max. (D.w.z: alles high, 32X AA, 16XAA, Vsync en HBOA aan) zonder lag en de kaart wordt dan ook niet warm. Verder heb ik ook eventjes Modern Warfare 2, Blur, Sniper Ghost Warrior, Avatar en Dirt 2 geprobeerd en daar kon ook ales op max zonder lag.
Ok, dat klinkt veel belovend!

Ik kan zeggen dat je alle games waarschijnlijk gewoon op highest zetten. Ik kan ook op mijn 5770 alles op hoogste zetten in GTA IV op hoge resolutie.

Trouwens over dingen die worden gezegt dat 768MB ook goed is behalve als je een groot scherm of twee hebt... Dat slaat nergens op. Als ik GTA IV op hoogste kwaliteit speel met een 20 inch beeldscherm (1650x1080 resolutie), verbruikt hij al iets van 600-800 MB volgens mij. (als de benchmarks in de GTA IV settings kloppen)
Ok, ik was nog van plan de 1GB versie te nemen, omdat ik in oktober nog een scherm erbij ga halen, en omdat ik toch nog paar extra dagen heb gewerkt!

Metro 2033 en Crysis kunnen denk ik niet op max/ highest hoor. ;)
Ok, ik heb trouwens wel filmpjes gezien op youtube van crysis met gtx 460, en dat ziet er goed uit (filmpje) Maar weet niet of ik wel crysis/metro 2033 leuk vind... heb het niet zo op toekomst spellen, tenzij er een verhaal in zit xD

wat is nu de lijst?
Je bedoelt wat ik ga kopen?
Nou dit word hem!

mijn gtx 460 net aangesloten:D:D:D. chill ding, nog niet gegamed, stil en op 500 watt
!!:cool::cool::cool:
Super! En snelle levering ja! Welke versie had jij 1GB of 768MB?

Kan niet wachten totdat ik kan bestellen! Moet minimaal nog 1 week wachten, en als ze laat zijn met uitbetalen, zal het nog langer duren :(

Super! En snelle levering ja! Welke versie had jij 1GB of 768MB?

Kan niet wachten totdat ik kan bestellen! Moet minimaal nog 1 week wachten, en als ze laat zijn met uitbetalen, zal het nog langer duren :(

1gb, 2 dagen:thumb:

nu bfbc2

Ok, dat klinkt veel belovend!

Ok, ik was nog van plan de 1GB versie te nemen, omdat ik in oktober nog een scherm erbij ga halen, en omdat ik toch nog paar extra dagen heb gewerkt!

Ok, ik heb trouwens wel filmpjes gezien op youtube van crysis met gtx 460, en dat ziet er goed uit (filmpje) Maar weet niet of ik wel crysis/metro 2033 leuk vind... heb het niet zo op toekomst spellen, tenzij er een verhaal in zit xD

Je bedoelt wat ik ga kopen?
Nou dit word hem!
die montage bevat alleen cpu, koeler en memory! Dus niet de hele pc! http://azerty.nl/8-255-7517/montage-volledig-systeem-1-jaar.html dat is m wel.

Ik speel bfbc2 op high met 55 fps gemiddeld:shocked::shocked::shocked:

1gb, 2 dagen:thumb:

nu bfbc2
Ok!

die montage bevat alleen cpu, koeler en memory! Dus niet de hele pc! http://azerty.nl/8-255-7517/montage-volledig-systeem-1-jaar.html dat is m wel.
Jep, klopt, heb zelf mijn oude PC in de kast gezet van mijn broertje, en het werkt nog xD En aangezien ik toch niet met koelpasta durf te gebruiken heb ik die optie besloten, en ik had begrepen dat ze het moederbord/geheugen/CPU nog testen alvorens ze het versturen.

http://azerty.nl/8-857-250734/wd-caviar-green-wd10ears-vas.html

is een snellere HD dan de samsung, is ook nieuwer dan de samsung. Ze hebben namelijk 4kB sectors wat inhoud dat de kleine ECC bestandjes in het algemeen verhouding kleiner worden waardoor je meer data op je HDD kan zetten
Haha, dit zegt mij totaal niets... maar toch bedankt voor de info! Die 3 euro extra is geen ramp!

Ik speel bfbc2 op high met 55 fps gemiddeld:shocked::shocked::shocked:
Is dat goed? Of slecht?

nou 55 fps is heel goed en betekend dan je geen enkele lag hebt... je begint pas te merken dat je lagg hebt rond de 27-25 fps en zelfs dat is speelbaar. Ik speel op full hd en aa op 16x dus ik vind het een hele goede prestatie!

Ok nou kan ik helemaal niet meer wachten :( haha!

En wat is AA? En soms zie ik ook wel eens AF?

AA is Anti-Anilasing zorgt ervoor dat de randjes rond dingen minder worden en dus mooier en vloeider en vooral echter lijker, heeft wel nadelige invloed op je FPS, op een Hoge resolutie groter dan 1600x ---- heb je niet veel aan AA.

AF weet ik niet, ken de afkorting namelijk niet.

AA is Anti-Anilasing zorgt ervoor dat de randjes rond dingen minder worden en dus mooier en vloeider en vooral echter lijker, heeft wel nadelige invloed op je FPS, op een Hoge resolutie groter dan 1600x ---- heb je niet veel aan AA.

AF weet ik niet, ken de afkorting namelijk niet.

met een groot scherm heb je juist weer heel veel aan AA

ik weet nu waar AF voor staat, namelijk Anisotropic.

@BerendW wat ik eerder zei was correct, AA heb je niet nodig op hoge resolutie mischien net 2x

AF aka Anisotropic kan op elke resolutie gebruikt worden.

Links is zonder anisotropic en rechts is met
Anisotropic_compare.png

maar niet op high met 16x AA, 16x af, hbao on en vsync on op full hd en een 27" scherm!:p:p:p:p
:D
En wat is vsync als ik vragen mag? xD

En heb een teleurstellende mededeling, op de 24ste krijg ik het geld pas... dacht dat het niet zo lang duurde aangezien a.s. Zaterdag de laaste dag is van de "werkperiode" dat is week 29 t/m 32, maar krijg het geld een week later, hopen dan als ik dan het de 24ste (dinsdag) bestel het er voor Zondag is...!

En wat is vsync als ik vragen mag? xD

En heb een teleurstellende mededeling, op de 24ste krijg ik het geld pas... dacht dat het niet zo lang duurde aangezien a.s. Zaterdag de laaste dag is van de "werkperiode" dat is week 29 t/m 32, maar krijg het geld een week later, hopen dan als ik dan het de 24ste (dinsdag) bestel het er voor Zondag is...!

als je fps hoger is dan wat je monitor aankan (meestal 60fps), kan beeld heel raar gaan doen, en met vsync verhelp je dat... het kost allleen wel fps

Wordt er geprobeerd de indruk te wekken dat de 5770 even goed presteert als een GTX 460?
De 5770 is langzamer dan de 5830 en de 5830 is langzamer dan de langzaamste GTX 460 768 MB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan