32 bit software op 64 bit windows 7 lukt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Als ik dubbelklik op de exe file start de installatie wel maar wordt onderbroken door een melding dat dit geen geldig o.s. is.
Probeer ik het te installeren via de compabiliteitsmodus, blader naar de exe file, dan zegt hij ik kan geen exe file vinden......nou breekt me klomp:shocked:

Iemand een idee?

Aha ok, dan is de aanwezige exe file dus de 32 bitsversie en de 64 bits is er niet, ik zie er maar één dus....

Bedankt!

64 bit gebruikt .msi extensies dat is 64 bit. exe is 32 bit. wat ik meer bedoel is of iedere exe file die jij probeert uit te voeren. het niet doet of dat 1 speciaal programmetje niet werkt.

64 bit gebruikt .msi extensies dat is 64 bit. exe is 32 bit. wat ik meer bedoel is of iedere exe file die jij probeert uit te voeren. het niet doet of dat 1 speciaal programmetje niet werkt.

Nee, het is alleen bij dit te installeren progamma.

dan denk ik dat het einde oefening is maar misschien dat ik ongelijk heb wat je verder nog kan doen is op google wat of je dat programma kan uitvoeren op win 7 x64

Laatst bewerkt:
Misschien ook wel handig om te weten over welk programma we het uberhaubt hebben.

Geen idee, sommige mensen lukt het wel en anderen weer niet. Lijkt toch meer aan de hardware te liggen als ik dat allemaal goed gelezen heb.

Maar waarom is voor mij net zo'n groot raadsel.

Geen idee, sommige mensen lukt het wel en anderen weer niet. Lijkt toch meer aan de hardware te liggen als ik dat allemaal goed gelezen heb.

Maar waarom is voor mij net zo'n groot raadsel.

Waaruit maak jij dat dan op dat het een hardware fout is?
Nieuwe laptop, net uit de doos, dus.....

ja maar dan hoeft dat programma die hardware nog niet te ondersteunen en dan doet ie het niet

Ik heb het ook niet zelf bedacht. Ben eens gaan googlelen op het probleem en kwam dit tegen. Bij de een werkt het wel, bij de ander niet. Software is gelijk, het os is gelijk, maar de hardware niet.

Echt verklaren kan ik het echter niet, het is puur wat ik heb gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan