map ''temp'' leegmaken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AndreazZz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
hallo,
ik ben bezig mijn pc een beetje op te schonen en vraag me af of de map temp leeggemaakt kan worden. Het lijkt erop dat er alleen tijdelijk bestanden worden opgeslagen, maar bij mij staat hij redelijk vol.

Je kan beter gewoon even de tijdelijke bestanden opruimen met Ccleaner.

Ben je veel sneller klaar, met opruimen.

Maar om je vraag te beantwoorden: ja die kan je leegmaken.
Het zijn tijdelijke bestanden van allerlei programmas op je pc. ze zetten ze er neer, maar zijn te slorig om ze weer te verwijderen :p

Ccleaner doet dit in 1 go

ik heb gister ccleaner al gedraaid, maar dat was daarvoor. Nu is die map nog vol.
Maar dan ga ik hem zo leegmaken.

Tjah.. als je wilt voorkomen dat de TEMP map vol raakt, kan je net zo goed de grijsgekleurde stekker uit je PC trekken. Als je namelijk al verbonden bent met het internet, is het genoeg om cookies te ontvangen. Dus momenteel kan je gerust stellen, dat de map niet vol vol zit.

@probleempjes: ik heb de grijze stekker er uit getrokken. Wat moet ik nu doen? Mijn pc doet nl. helemaal niks meer! :eek:

offtopic: de laatste regels van mijn handtekening vallen weg :mad:. Weet iemand het probleem?

je handtekening kan maar uit 6 regels bestaan
Met de grijze stekker bedoelt probleempjes je internet-kabel(die niet bij iedereen grijs is btw)

oh, dus niet de elektriciteitskabel? :p
handtejkening is in editor 5 regels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan