Html editor

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0446

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Hallo allemaal,

Ik zoek een gratis html editor waarin kan typen en dat het dan word vertaald naar html. Ook moet er een leesbare CSS in zitten.
Weet iemand misschien zo een programma?
Alvast bedankt!

gast0446

wat dacht je van notepad

wat dacht je van note pad of klad blok hier kun je ook de gekste dingen mee doen
andere moet ff freeware html edittor zoeken op google

Bedankt voor alle reacties, maar geen van allen heeft een leesbare CSS. Zijn er geen gratis htmleditoren waar een leesbare CSS in voor komt of zo?

Dat de CSS code kan woorden aangepast. Bij bijvoorbeeld Kompozer kun je de CSS niet aanpassen. Voor CSS zijn weer andere speciale codes

Dat de CSS code kan woorden aangepast. Bij bijvoorbeeld Kompozer kun je de CSS niet aanpassen. Voor CSS zijn weer andere speciale codes
Kan wel hoor, als je op de CSS knop klikt kun je "style rules" toevoegen. Je kunt de CSS ook exporteren naar een extern bestand.

Dat kan ik niet vinden. kan ik er dan bijv. voor zorgen dat het lettertype op alle pagina's rood word?

Dat kan ik niet vinden. kan ik er dan bijv. voor zorgen dat het lettertype op alle pagina's rood word?
Niet? Het is toch geen kleine knop
kompozer.jpeg

Vervolgens kun je regels toevoegen, bijvoorbeeld dat alle paragraaftekst een bepaalde kleur moet hebben. Als je op iedere pagina naar hetzelfde CSS bestand linkt dan zullen die regels ook voor die pagina's gelden.
kompozer1.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan