Prince of persia two thrones

• Onderwerp starter Onderwerp starter kggr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kggr

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Hallo

Ik heb net Prince of persia two thrones iso op een dvd gebrand
en heb het spel geinstalleerd.

Ik krijg een melding Enter a Disc Key for the disc labelled POP2T_Play
ik heb mijn disk key ingevuld.

nadat ik het had ingevuld staat er
Please wait checking cd

ik wacht nu al een halfuur er gebeurt niks
wat doe ik fout?

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk niets, maar met een illegale download heb je vaak nog wel wat extra software nodig (no-cd-crack o.i.d.), dan wel de upload is door een malloot geplaatst die denkt dat 'ie door het maken van een simpel kopietje een installeerbare shadow heeft geupload die de kopieerbeveiliging omzeilt.

Laatst bewerkt:
Geen flauw idee, maar waarschijnlijk niet, dat hangt af van hoe de uploader het e.e.a. heeft gedaan, maar veelal is dat een tool die je -afhankelijk van de gedownloade game- ná de installatie van de game installeert.

en meestal houdt dat gewoon in dat je de .exe waarmee je de game opstart overlapt met een gekraakte, maar ik weet niet in hoeverre wij dat hier mogen vermelden op helpmij :eek:

Je mag hier op de Helpmij exact vertellen hóe je zoiets doet, zolang je maar niet vertelt wáár je de crack vandaan hebt of waar deze ongeveer te vinden is.

ah, ok. Ik zit namelijk op verschillende fora en bij de een kan meer dan de ander ;)

je moet maar een kwartje gooien in de google machine. Dat is denk het meest wat ik kan zeggen.

In geval van gedownloade games: vaak staat de crack op de ISO in een aparte folder. Kijk dus eerst even op de DVD.

Nee hij heeft geen .txt

Ik had twee weken geleden prince of persia warrior within gedownload
die werkte zonder een cd.

In geval van gedownloade games: vaak staat de crack op de ISO in een aparte folder. Kijk dus eerst even op de DVD.

Tenzij het zo'n simpele joker is die een image van zijn game heeft gemaakt en daarmee denkt gereed te zijn...............

Laatst bewerkt:
hoe ziet die crack eruit, is het een .exe? Is het een .rar bestand? Zijn het meerdere bestanden?

Het is een .exe
er staat een dll bestand erbij

pop3.exe

:shocked: Die zou ik ff niet dubbelklikken (installeren)................... :shocked:

Haal ze beide éérst maar eens door je virus en spywarescanner................!!!

Laatst bewerkt:
Oke, je moet op zoek gaan naar de originele pop3.exe op je hardeschijf, die vervang je dan door de crack die je nu hebt. (in program files kijken, dan onder de uitgever van Prince of Persia, en dan dit bestand opzoeken en vervangen)

EDIT: Let ook op wat gast0225 zegt, maar het kan ook een false-positive zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan