Is het een beetje mooi? (computer website)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hploeg

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Beste Forumleden,
Ik ben nog bezig met de website maar na 2 a 3 weken is dit het resultaat www.computall.nl het is een informatieve website voor in het speciaal tieners want ik weet zeker dat er veel tieners zijn die veel meer met de computer kunnen dan ze denken en daarom ben ik deze website begonnen. Het is natuurlijk niet alleen voor tieners maar ook voor volwassenen.
Groeten HPloeg

Netjes maar, mag ik vragen waar je je site heb gehost bij mij is hij redelijk traag

Ziet er netjes uit. Alleen zoals lord4163 ook al zegt, je site laadt een beetje traag in.

Ziet er goed uit. Zou alleen de reclame van postal gold eraf gooien.
En inderdaad hij laadt er traag. (IE8)

Beste,
Ik heb hem op een eigen server gezet omdat het best kan zijn dat ik over een tijdje grote bestanden wil gebruiken en webhosting gewoon heel duur is dan.
Wel vreemd als ik bij een ander de site opzoek laad hij niet heel traag maar ik zal kijken of ik een beter internet abbo kan krijgen.
Groeten

Als jij een andere site bezoekt, download jij alle informatie van die site. Als wij jou site bezoeken, downloaden wij informatie van jou site, dus is jouw server die gegevens aan het uploaden. Dus ik denk dat je niet zo'n sterke upload hebt.

Leuke site. Inderdaad niet zo'n supper snelle laad snelheid, maar als zelf tiener (13jr) zijnde vind ik het toch leuk!
Laden = bij mij in google chrome.:D

Misschien kan je een optie toevoegen zodat gebruikers (eventueel met account) een rating kunnen geven van je artikel/tutorial. Of reacties, maar daar zou ik zelf minder snel voor kiezen aangezien je dan ook narigheid kan krijgen!

Laatst bewerkt:
Edit: Net even lid geworden, wat is het voordeel hiervan?

echt waar heb je hem gehost
want bij mij wilt hij niet eens laden :(

gebruikt firefox 4.0 beta 7

Beste,
Ik heb hem op een eigen server gezet omdat het best kan zijn dat ik over een tijdje grote bestanden wil gebruiken en webhosting gewoon heel duur is dan.
Wel vreemd als ik bij een ander de site opzoek laad hij niet heel traag maar ik zal kijken of ik een beter internet abbo kan krijgen.
Groeten

Hij zegt dat hij hem op een eigen server heeft gezet.

Lid worden

@luuknl
Het is nu nog niet van belang maar over een tijdje dan kunnen mensen zelf bestanden gemaakt d.m.v. onze tutorials uploaden want er komen tutorials over Gamemaker,Sketchup,Php scripts etc...
En dat van de rating komt er ook.
Maar alvast bedankt voor de reactie's ik ga binnenkort een abbo aanschaffen van 30mb download en 3mb upload.
Groeten

Misschien is het leuk dat iedereen handleidingen en stappenplannen er op kan zetten? (jij keur ze eerst goed natuurlijk)

Wat voor server run je op eigenlijk :P

Ja let vooral op de uploadsnelheid.

@luuknl
Het is nu nog niet van belang maar over een tijdje dan kunnen mensen zelf bestanden gemaakt d.m.v. onze tutorials uploaden want er komen tutorials over Gamemaker,Sketchup,Php scripts etc...
En dat van de rating komt er ook.
Maar alvast bedankt voor de reactie's ik ga binnenkort een abbo aanschaffen van 30mb download en 3mb upload.
Groeten

Aha ok leuk dat je ook dat van die rating doet, maar dat had je vast zelf ook al in gedachten...
Ik wacht af, maar hij staat in mijn snelkoppelingen lijstje

Misschien is het leuk dat iedereen handleidingen en stappenplannen er op kan zetten? (jij keur ze eerst goed natuurlijk)

Wat voor server run je op eigenlijk :P

Ja let vooral op de uploadsnelheid.

Hij runt nu zijn eigen home server en als je het bericht boven je eigen lees kan je daar uit opmaken dat hij iets sneller's gaat aanschaffen. Handleidingen en stappenplannen kun je er dus opzetten als je lid bent, en dat stond ook in het ste bericht van de ts, of op zijn website...

Leuke site maar ik vind hem erg traag.
Daarnaast vind ik delen van de tekst in lettertype Comic Sans MS niet erg professioneel ogen, als een site waar informatie over websites bouwen staat.
Je kan beter Verdana of Arial gebruiken.

Beste forumleden,
Ik ben nu zover dat leden ook eigen bestanden kunnen uploaden, de 'pagina's staan in het menu alleen gaat de server zo traag dat ik meestal de pagina's niet kan bereiken:S binnenkort eerst toch maar op een webhosting omdat ik pas in oktober een andere provider kan krijgen.
Groeten

Jammer dat je niet voordat je ging hosten je hoster gecheckt hebt op bijvoorbeeld ISPGids.com.
Daar kan je zien of je hoster betrouwbaar is, hoe de prijs kwaliteitsverhouding is en hoe goed de servers zijn.

Maar waarom kan hij dan pas in oktober een andere provider krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan