Grand Theft Auto IV opstart fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Warez: Omdat het bij die persoon toch heeft geholpen
Uit de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je lid werd;
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
Bron;
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

@pope0r,

jou bericht verwijderd, voegt niets toe. Als het je niet bevalt, kun je beter ergens anders gaan lopen schelden.

:mad:

Hallo,
Ik vertrek MISSCHIEN op dit forum,
ik vind dat er respect loos tegen mij (en misschien anderen) wordt gepraat (niet door de leden)!

LET OP!!!
Als ik de keuze maak om weg te gaan, hoef ik daarbij geen hulp zonder dat ik dat weet!

LET OP!!!
Ik ben teleurgestelt en boos, ik dacht dat dit een prima forum was voor af en toe wat lol, maar als er gezegt wordt tegen mij:
Moppen vertellen doe je maar ergens anders!
sorry hoor,ik vind dat niet kunnen!
Vraag dan: Zou je ergens anders je moppen kunnen plaatsen bijv. op <deze> en <deze> website!

Ik den nu echt voor de drie kwart van mijn beker boos!!!

Dus kijk uit wat je zegt tegen mij!!!

:mad:

Uhm, ben je nou achteraf alsnog boos dat je moppen zijn weggehaald? Terwijl er eerst niks aan de hand was?

Jouw probleem is opgelost, pope0r heb je ook nog even kunnen helpen: allemaal blij. Einde verhaal.
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan