Sims 3 start niet na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angerfist2

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2011
Hoi,

Ik heb gisteren sims 3 geinstalleerd. Heb het een paar uurtjes gespeeld.
Vandaag wilde ik het starten, kreeg ik via de launcher het bericht: Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten, bekijk het logboek voor meer details.

Als ik het spel direct wil opstarten via de .exe dan krijg ik de foutmelding 0x0175dcbb

Ik heb het spel al een paar keer opnieuw geinstalleerd en de automatische updater zelf de laatste update laten downloaden (1.18.9) en installeren.
Dan wil ik het spel starten en krijg ik dus dat gelazer.
Voor deze update doet hij het wel gewoon.
Ik heb geprobeerd de map in Documenten te verwijderen (electronic arts).
En de map in regeditor verwijderd.

Maar dit laatste hielp ook niet. Voordat ik de update uitvoer werkt het prima, maar na de update doet hij het niet meer.

Alvast bedankt voor de hulp.

Laatst bewerkt:
Wat is dat nou weer vraag?:rolleyes: Of ik nou de updater gebruik of de patch los installeer, hij wilt sowieso niet opstarten.
Gisteren deed alles het prima, naar behoren, na de laatste update ook.
En vandaag opeens niet meer.

fout2-1.jpg

fout1-1.jpg

Ik heb Ambitions en Nightlife ook geinstalleerd maar die heb ik meteen weer verwijderd.
Misschien ligt daar ergens de fout? Misschien dat hij botst met versie bestanden, maarja vreemd want ik heb alles verwijderd. Echt grondig ook via regedit.

heb je enige mods geinstalleerd? Weet je dat niet, kan dan even in Documenten->Electronic Arts->The Sims 3. Mocht de Mods map daarin staan, daarin Packages, en daarin verschillende .package bestanden, dan heb je ze. Ik raad je dan aan te proberen een van deze te verwijderen, en dan kijken of ie het wel doet. Probeer dat bij elke. Mocht dan het probleem nog niet opgelost zijn, raad ik je aan om de complete Mods map te verwijderen.

kijk hier eens (is wel in engels) in het (vertaalmachine)Nederlands:

Dit is een van de mogelijke manieren om dit probleem (voor Windows) op te lossen:
[Kan spel te starten
Service initialisatie is mislukt (0x0175dcbb)]

De lange weg
- Klik op Start>> Uitvoeren.

- Type regedit.exe en druk op Enter.

- Ga naar Start>> SOFTWARE>> Sims>> De Sims 3 HKEY_LOCAL_MACHINE

- Controleer de Install Dir op het rechter venster. Het pad directory moet dezelfde zijn met het pad directory van uw geïnstalleerde De Sims 3. Als het niet hetzelfde, klik met de rechtermuisknop op en kies vervolgens wijzigen, copy-paste je geïnstalleerde pad directory in. Klik op OK om het toe te passen.

- Controleer ook de SKU van het rechter venster. SKU houd de regiocode informatie. (2) is voor de Amerikaanse regio, (7) is voor de WorldWide [Ik weet alleen deze regio codes, zijn er nog andere regio codes]. Zorg ervoor dat de juiste regiocode als uw spel. Als het niet hetzelfde, klik met de rechtermuisknop op en kies vervolgens wijzigen, voert u uw regiocode. Klik op OK om het toe te passen.

/ / Dit gedeelte is alleen voor World Adventures eigenaren alleen aandacht:
- Controleer de ExePath op het rechter venster. Het pad moet hetzelfde zijn met het pad van de WA executables (TS3EP01.exe). Het is gelegen in de map% sims_3_installed_path% / Spel / Bin. Als het niet hetzelfde, wijzigen op dezelfde manier wijzigt u Install Dir zojuist. Klik op OK.
/ / Einde van dat deel.

- Start de computer opnieuw en probeer het spel te starten. Geniet van het spel!

De supposingly kortere weg

- Open je kladblok en kopieer-plak deze en volg de instructies in het:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Sims \ De Sims 3]
"Land" = "US"
"SKU" = dword: 0000000x {verander x met uw regio-code}
"DisplayName" = "De Sims 3"
"Install Dir" = "% INSTALLDIR%" {verander% INSTALLDIR% met uw geïnstalleerde Sims 3 directory-pad, voeg een andere \ na \}
"Locale" = "en-US"
"Telemetrie" = dword: 00000001
"InstallStart" = dword: 00000000

- Verwijder de instructies (met inbegrip van {})

- Klik op Bestand>> Opslaan

- Sla het op als sims3.reg

- Dubbelklik op sims3.reg en klik op OK eventuele waarschuwingen opduikt.

-Start de computer opnieuw en probeer het spel te starten. Geniet van het spel!

Deze oplossing werkt voor mij. Hopelijk zal het helpen anderen die hetzelfde probleem hebben als de mijne ook. : D

Opgelost

Ik startte regedit.
Daar keek ik bij de plek waar ook de map van Electronic Arts stond, en verwijderde daar de map ''sims''

Het heette alleen ''sims''.
Daarna deed alles het prima.

Wat is dat nou weer vraag?:rolleyes: Of ik nou de updater gebruik of de patch los installeer, hij wilt sowieso niet opstarten.
Gisteren deed alles het prima, naar behoren, na de laatste update ook.
En vandaag opeens niet meer.

fout2-1.jpg

fout1-1.jpg

Ik heb Ambitions en Nightlife ook geinstalleerd maar die heb ik meteen weer verwijderd.
Misschien ligt daar ergens de fout? Misschien dat hij botst met versie bestanden, maarja vreemd want ik heb alles verwijderd. Echt grondig ook via regedit.
Hallo, ik had hetzelfde probleem maar dat is nu opgelost.
Ik had de EA Manager gedownload van EA. Ook omdat ik deze niet meer op de computer had staan. Na de installatie van de EA Manager was het probleem opgelost.

http://www.ea.com/1/download-manager

Dit was mijn manier om het probleem op te lossen.

Groetjes,
TQX (Martijn)

EDIT: Dit is een tweede optie afgezien van de andere optie via regedit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan