Angerfist2
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jan 2011
Hoi,
Ik heb gisteren sims 3 geinstalleerd. Heb het een paar uurtjes gespeeld.
Vandaag wilde ik het starten, kreeg ik via de launcher het bericht: Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten, bekijk het logboek voor meer details.
Als ik het spel direct wil opstarten via de .exe dan krijg ik de foutmelding 0x0175dcbb
Ik heb het spel al een paar keer opnieuw geinstalleerd en de automatische updater zelf de laatste update laten downloaden (1.18.9) en installeren.
Dan wil ik het spel starten en krijg ik dus dat gelazer.
Voor deze update doet hij het wel gewoon.
Ik heb geprobeerd de map in Documenten te verwijderen (electronic arts).
En de map in regeditor verwijderd.
Maar dit laatste hielp ook niet. Voordat ik de update uitvoer werkt het prima, maar na de update doet hij het niet meer.
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik heb gisteren sims 3 geinstalleerd. Heb het een paar uurtjes gespeeld.
Vandaag wilde ik het starten, kreeg ik via de launcher het bericht: Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten, bekijk het logboek voor meer details.
Als ik het spel direct wil opstarten via de .exe dan krijg ik de foutmelding 0x0175dcbb
Ik heb het spel al een paar keer opnieuw geinstalleerd en de automatische updater zelf de laatste update laten downloaden (1.18.9) en installeren.
Dan wil ik het spel starten en krijg ik dus dat gelazer.
Voor deze update doet hij het wel gewoon.
Ik heb geprobeerd de map in Documenten te verwijderen (electronic arts).
En de map in regeditor verwijderd.
Maar dit laatste hielp ook niet. Voordat ik de update uitvoer werkt het prima, maar na de update doet hij het niet meer.
Alvast bedankt voor de hulp.
Laatst bewerkt: