Egbert Zijlema
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 nov 2007
Ik werk onder XP (SP3) met Outlook Express 6. Soms springt dit programma spontaan op "shift", maar zonder dat de hoofdlettertoets wordt/is ingedrukt. Ik krijg in het venster om een mailtje te schrijven 'zomaar' hoofdletters en als ik de pijltoetsen ga gebruiken om de tekstcursor te verplaatsen, wordt een stuk tekst geselecteerd. Het meest vervelende is dat dit alleen ongedaan gemaakt kan worden door een herstart van de computer (afsluiten en herstarten van OE zelf helpt niet).
Ter nadere illustratie: een bijkomend verschijnsel is dat ik, nadat ik het schrijfformulier waarin ik bezig was heb gesloten, geen nieuw schrijfvenster kan openen. Klikken op de knop "Nieuw bericht" plaatst dan links van die knop vertikale scheidingslijnen, die er na de herstart van de pc nog steeds zijn en die ik dan dus via het Beeld-menu met de optie Indeling... moet verwijderen.
Kent iemand dit probleem? En is er een oplossing voor of moet je ermee leren leven?
Ter nadere illustratie: een bijkomend verschijnsel is dat ik, nadat ik het schrijfformulier waarin ik bezig was heb gesloten, geen nieuw schrijfvenster kan openen. Klikken op de knop "Nieuw bericht" plaatst dan links van die knop vertikale scheidingslijnen, die er na de herstart van de pc nog steeds zijn en die ik dan dus via het Beeld-menu met de optie Indeling... moet verwijderen.
Kent iemand dit probleem? En is er een oplossing voor of moet je ermee leren leven?