Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die site heeft een zoekfunctie, gebruik hem zou ik zeggen.en waar dan??????????? want ja anders moet ik htmltje pikken
DB''hostname
DB''name
DB''user
en DB''pass
<form name=login>
<table width=225 border=0>
<tr><td>Username:</td><td><input type="name" name="username"></td></tr>
<tr><td>Password:</td><td><input type="password" name="password"></td></tr>
<tr><td colspan=2 align=center><input type=button value="Login!" onClick="Login()"></td></tr>
</table>
Ik weet een goede werkend inlogsysteem met js en html geen php nodig
Javascript code[JS]<script language="JavaScript">
function Login(){
var done=0;
var username=document.login.username.value;
username=username.toLowerCase();
var password=document.login.password.value;
password=password.toLowerCase();
if (username=="jeroen" && password=="koe741") { window.location="page1.htm"; done=1; }
if (username=="iemand" && password=="iets") { window.location="pagina2.htm"; done=1; }
// etcetera
if (done==0) { alert("Invalid login!"); }
}
</script>[/JS]
Ef ter info als je er meer als je meer acounts wilt zeg het dan maar want ik kan er nog meer bij doen als je wilt
Html codeHTML:<form name=login> <table width=225 border=0> <tr><td>Username:</td><td><input type="name" name="username"></td></tr> <tr><td>Password:</td><td><input type="password" name="password"></td></tr> <tr><td colspan=2 align=center><input type=button value="Login!" onClick="Login()"></td></tr> </table>
Zo dit heb je zo nodig als je vragen hebt stel ze maar want ik gebruik hem zelf ook. LET WEL OP als je een link wilt doen(dus als het wacht woord en zo goed is)Dan moet je .htm niet .html oke
formulier kan nietJe kunt helaas niet met html een login systeem bouwen. HTML is een opmaak taal en kan bijvoorbeeld geen ingevoerde data controleren. Natuurlijk kan je wel een (mooi) HTML formulier maken, maar de afhandeling zal moeten gebeuren door een programmeertaal (PHP, ASP o.i.d.) al dan niet met een database (zoals MYSQL) waar de gebruikers in staan. Ik prefereer zelf phpfreakz.nl voor kant-en-klare scripts.
Andere mensen die opzoek zijn naar een antwoord op jou vraag, hebben nu niets meer aan je topic. Zou je de originele vraag alsnog even kunnen neerzetten in je eerste bericht?
Ik weet een goede werkend inlogsysteem met js en html geen php nodig
Javascript code[JS]<script language="JavaScript">
function Login(){
var done=0;
var username=document.login.username.value;
username=username.toLowerCase();
var password=document.login.password.value;
password=password.toLowerCase();
if (username=="jeroen" && password=="koe741") { window.location="page1.htm"; done=1; }
if (username=="iemand" && password=="iets") { window.location="pagina2.htm"; done=1; }
// etcetera
if (done==0) { alert("Invalid login!"); }
}
</script>[/JS]
Ef ter info als je er meer als je meer acounts wilt zeg het dan maar want ik kan er nog meer bij doen als je wilt
Html codeHTML:<form name=login> <table width=225 border=0> <tr><td>Username:</td><td><input type="name" name="username"></td></tr> <tr><td>Password:</td><td><input type="password" name="password"></td></tr> <tr><td colspan=2 align=center><input type=button value="Login!" onClick="Login()"></td></tr> </table>
Zo dit heb je zo nodig als je vragen hebt stel ze maar want ik gebruik hem zelf ook. LET WEL OP als je een link wilt doen(dus als het wacht woord en zo goed is)Dan moet je .htm niet .html oke
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.