Ik ben aan een nieuwe PC toe. Mijn huidige HP Pavillion is bijna 6 jaar oud. PC is traag, heb te weinig geheugen (1GB) en ik ben toe aan iets nieuws.
Nieuwe desktop PC moet weer een aantal jaren meekunnen. Ik game niet en films kijk ik op de TV. PC gebruik ik voornamelijk voor Internet + email, MS Office toepassingen, eenvoudige fotobewerking (photoshop elements 7) en af en toe Autocad LT.
Ik dacht zelf aan een Sandy Bridge i5 processor, en geen grafische kaart. GPU van i5 2500K lijkt mij voor mijn toepassingen voldoende.
PC moet redelijk stil zijn, en kast goed gekoeld.
Ik ga PC niet zelf samenstellen, maar sta open voor een configuratie die door een bedrijf (salland, azerty, 4launch e.d.) samengesteld wordt.
Budget ongeveer 850 euro incl. keyboard en monitor. Monitor moet ik nog uitzoeken.
Bij salland.eu heb ik een PC gezien, die er nog een beetje configureerbaar is. Lijkt mij vrij goedkoop. Of mis ik wat.
Behuizing - Cooler Master Sileo 500 Zwart,
Voeding - Be Quiet! Pure Power L7 430 Watt , 20+24 Pins
Processor - Intel Core I5 2500K 3.33 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core
Processorkoeler - Scythe Shuriken Rev.B
Moederbord - Asus P8H61-M LE/USB3
RAM-geheugen - Exceleram Standard 4 GB, PC3-10666, 1333 MHz, 9, Non-ECC, Single
Primaire harde schijf - Samsung Spinpoint F3 1 TB, 7200 Rpm, 32 MB, Bulk
Rewriter - Sony NEC Optiarc AD-7260S-0B S-ATA, OEM, Zwart
Cardreader - HP 22-in-1 Media Card Reader Zwart
Besturingsysteem - Microsoft Windows 7 NL, Home Premium 64-Bit
Assemblage - Salland Assemblage Desktop + 3 Jaar Garantie + Installatie Windows
Prijs € 625 incl. BTW
Nieuwe desktop PC moet weer een aantal jaren meekunnen. Ik game niet en films kijk ik op de TV. PC gebruik ik voornamelijk voor Internet + email, MS Office toepassingen, eenvoudige fotobewerking (photoshop elements 7) en af en toe Autocad LT.
Ik dacht zelf aan een Sandy Bridge i5 processor, en geen grafische kaart. GPU van i5 2500K lijkt mij voor mijn toepassingen voldoende.
PC moet redelijk stil zijn, en kast goed gekoeld.
Ik ga PC niet zelf samenstellen, maar sta open voor een configuratie die door een bedrijf (salland, azerty, 4launch e.d.) samengesteld wordt.
Budget ongeveer 850 euro incl. keyboard en monitor. Monitor moet ik nog uitzoeken.
Bij salland.eu heb ik een PC gezien, die er nog een beetje configureerbaar is. Lijkt mij vrij goedkoop. Of mis ik wat.
Behuizing - Cooler Master Sileo 500 Zwart,
Voeding - Be Quiet! Pure Power L7 430 Watt , 20+24 Pins
Processor - Intel Core I5 2500K 3.33 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core
Processorkoeler - Scythe Shuriken Rev.B
Moederbord - Asus P8H61-M LE/USB3
RAM-geheugen - Exceleram Standard 4 GB, PC3-10666, 1333 MHz, 9, Non-ECC, Single
Primaire harde schijf - Samsung Spinpoint F3 1 TB, 7200 Rpm, 32 MB, Bulk
Rewriter - Sony NEC Optiarc AD-7260S-0B S-ATA, OEM, Zwart
Cardreader - HP 22-in-1 Media Card Reader Zwart
Besturingsysteem - Microsoft Windows 7 NL, Home Premium 64-Bit
Assemblage - Salland Assemblage Desktop + 3 Jaar Garantie + Installatie Windows
Prijs € 625 incl. BTW