Hallo,
Ik heb een zeer vreemd probleem, dat vind ik zelf in ieder geval
, de systeemtijd van mijn systeem / Windows verspringt constant. Als ik de PC opnieuw opstart loopt de tijd een uur, een dag of elke willekeurige andere periode achter. Als ik de tijd daarna met synchroniseren goed zet, dan verspringt deze weer na bijvoorbeeld een uur.
Nu zou je denken, simpel probleempje, kwestie van het moederbord batterijtje vervangen. Dat heb ik inmiddels al gedaan en heeft geen effect gehad. Ik heb zelfs Windows opnieuw geinstalleerd (dit was toch nodig), zelfs dat had geen effect. De service "Windows Time" draait ook op de achtergrond, die er volgens mij voor zou moeten zorgen dat de tijd wordt gesynchroniseerd met een internet time-server.
iemand een idee waar dit aan kan liggen?? Ik kan namelijk niets meer verzinnen.
Mijn systeem:
- Windows 7
- Dell Dimension 9150
Alvast bedankt!!!!!
gr,
Ad!
Ik heb een zeer vreemd probleem, dat vind ik zelf in ieder geval

Nu zou je denken, simpel probleempje, kwestie van het moederbord batterijtje vervangen. Dat heb ik inmiddels al gedaan en heeft geen effect gehad. Ik heb zelfs Windows opnieuw geinstalleerd (dit was toch nodig), zelfs dat had geen effect. De service "Windows Time" draait ook op de achtergrond, die er volgens mij voor zou moeten zorgen dat de tijd wordt gesynchroniseerd met een internet time-server.
iemand een idee waar dit aan kan liggen?? Ik kan namelijk niets meer verzinnen.
Mijn systeem:
- Windows 7
- Dell Dimension 9150
Alvast bedankt!!!!!
gr,
Ad!