ps3 of xbox graphics

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hiddetje

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2011
Hallo,

Heeft de ps3 of de xbox 360 betere graphics? (geen fanboypraat alsjeblieft, maar feiten)

Alvast bedankt!

Kijk en vergelijk:

http://tinyurl.com/6643apc

De Xbox wint, maar toch raad ik een PS3 aan ook al heb ik hier zelf een Xbox 360 (Die ik telkens tegenover mijn vrienden moet verdedigen)

- Gratis online.
- Betere exclusieve games.
- WI-FI onboard.
- Blu-Ray

volgens mij hangt het van het spel af, want bij de ene is de ps3 beter, en bij de andere de xbox. Overigens heeft de xbox een betere videokaart, en de ps3 een bluray-speler, dus daar zal het wel aan liggen

Dat van die betere videokaart zei ik net in de chat ja ;)
Maar inderdaad, het hangt af van het spel. Ik denk niet dat je het zelf heel duidelijk zult zien.

ga voor een pc als je tog een platform wilt gaan kopen

ps3/xbox zijn nu al weer 5 jaar oud games beginnen te zwaar te worden
en op het moment krijgt de pc meer content als het gaat om gameplay/grafische mogenlijkheden
(kijk bijvoorbeeld naar BF3)
en kijk naar Crysis 1 en 2 crysis 1 is pc ported en 2 console ported verschil is heel erg duidenlijk zichtbaar

nu een console kopen is weg gegooid geld imho
tenzij je echt op budget zit
ik verwacht dat games echt veelste zwaar worden in de komende 2 jaar voor de ps3 en xbox360

Laatst bewerkt:
Ik ben het niet helemaal met je eens. De PlayStation en Xbox hebben rare videokaarten, die de games toch kunnen blijven draaien. Ik heb zelf een PS3 gekocht in plaats van een nieuwe videokaart, en ik ben zeer tevreden ermee.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk en vergelijk:

http://tinyurl.com/6643apc

De Xbox wint, maar toch raad ik een PS3 aan ook al heb ik hier zelf een Xbox 360 (Die ik telkens tegenover mijn vrienden moet verdedigen)

- Gratis online.
- Betere exclusieve games.
- WI-FI onboard.
- Blu-Ray

Wat extra voordelen van PS3

-De PS3 gebruikt maar liefs 6 cores voor de games, 1 voor de OS
-De PS3 heeft een langere levensduur
-De XBOX 360 veroorzaakt makkelijker krassen op spellen dan de PS3

Wat nadelen van PS3

-Microsoft Kinect scoort beter dan PlayStation Move
-De XBOX 360 heeft 512MB RAM, de PS3 heeft 256MB RAM
-De XBOX 360 heeft mooier beeld (Dat is mijn mening)

Ik ben het niet helemaal met je eens. De PlayStation en Xbox hebben rare videokaarten, die de games toch kunnen blijven draaien. Ik heb zelf een PS3 gekocht in plaats van een nieuwe videokaart, en ik ben zeer tevreden ermee.

raare?
xbox heeft gewoon een ATI gpu
ps3 heeft SPU'S die niet erg krachtig zijn als je die vergelijkt met de hardware van nu

de games worden direct gecodeerd naar de hardware
dit betekent dus dat ze de hardware beter kunnen aanspreken

dat is de eenige reden waarom games het nogsteeds redenlijk doen op de consoles
je zult merken dat over een jaar of 2 de consoles van nu de games niet volledig kunnen spelen

tenzij ze natuurlijk naar de console worden geport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan