Ik zit al een tijd met het idee in mijn hoofd om de computer die op mijn werk gebruikt wordt voor de stock-ingave database te veranderen naar een touch-screen configuratie. Het huidige model met muis en toetsenbord lijkt niet zo geschikt, de huidige computer staat op de werkvloer en voor de werknemers daar is het handiger (en vlugger) om met een touch-screen te werken.
Een vereiste is dus een virtueel toetsenbord om de gegevens te typen. Ik weet dat windows een dergelijk virtueel toetsenbord heeft en dat er ook buiten windows nog andere mogelijkheden zijn. Maar ik had dit virtueel toetsenbord het liefst in de database zelf gehad.
Ik vond een kant-en klare toetsenbord gemaakt door een andere gebruiker hier.
Ik wil dit toetsenbord als subform plaatsen in een mainform. Op de mainform moeten 2 tekstboxen ingevuld worden echter heb ik geen flauw idee hoe ik hetgeen ik typ kan laten verschijnen in de tekstbox op de mainform dat de focus heeft.
Een vereiste is dus een virtueel toetsenbord om de gegevens te typen. Ik weet dat windows een dergelijk virtueel toetsenbord heeft en dat er ook buiten windows nog andere mogelijkheden zijn. Maar ik had dit virtueel toetsenbord het liefst in de database zelf gehad.
Ik vond een kant-en klare toetsenbord gemaakt door een andere gebruiker hier.
Ik wil dit toetsenbord als subform plaatsen in een mainform. Op de mainform moeten 2 tekstboxen ingevuld worden echter heb ik geen flauw idee hoe ik hetgeen ik typ kan laten verschijnen in de tekstbox op de mainform dat de focus heeft.