hoi,
ik wou sinds kort weer eens een keertje gta IV spelen maar het had fps drops niet normaal.
mijn pc specs zijn:
Windows 7 Home Premium 64-bit
Intel Core Duo E5300 2x 2.6 GHZ
ASUS EAH5750 Formula 1GB GDDR5
4GB RAM DDR2
ik heb deze videokaart sinds 2 maanden en kan games zoals crysis op high spelen zonder problemen, dus ik denk niet dat het daar aanlicht.
ik denk ook dat het niet aan mijn videokaart licht omdat ik voor deze een NVIDEA G210 had 512 mb, en daar deed GTA het wel goed op, wel op lagere settings maar dat maakt niet uit.
een aantal dingen die ik al heb geprobeerd:
- game opnieuw installeren
- drivers van videokaart updaten
- nieuwe patch geinstalleerd (1.0.7.0)
- op youtube voor oplosingen gezocht
- mods, trainers wat dan ook gedeactiveerd en alle orginele bestanden er in geplaatst.
alles zonder enig resultaat...
bij mijn "graphics" menu in-game blijft het aantal mb toch op groen dus ik zou echt niet meer weten waar het aan licht..
heeft iemand mischien wel een idee?
alvast bedankt!
ik wou sinds kort weer eens een keertje gta IV spelen maar het had fps drops niet normaal.
mijn pc specs zijn:
Windows 7 Home Premium 64-bit
Intel Core Duo E5300 2x 2.6 GHZ
ASUS EAH5750 Formula 1GB GDDR5
4GB RAM DDR2
ik heb deze videokaart sinds 2 maanden en kan games zoals crysis op high spelen zonder problemen, dus ik denk niet dat het daar aanlicht.
ik denk ook dat het niet aan mijn videokaart licht omdat ik voor deze een NVIDEA G210 had 512 mb, en daar deed GTA het wel goed op, wel op lagere settings maar dat maakt niet uit.
een aantal dingen die ik al heb geprobeerd:
- game opnieuw installeren
- drivers van videokaart updaten
- nieuwe patch geinstalleerd (1.0.7.0)
- op youtube voor oplosingen gezocht
- mods, trainers wat dan ook gedeactiveerd en alle orginele bestanden er in geplaatst.
alles zonder enig resultaat...
bij mijn "graphics" menu in-game blijft het aantal mb toch op groen dus ik zou echt niet meer weten waar het aan licht..
heeft iemand mischien wel een idee?
alvast bedankt!