Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O, gelukkig een leeftijd genoot! zit je ook in de tweede klas?
Ik zou wel wat aan de lay-out kunnen doen,
als je dat leuk lijkt ten minste... misschien kan jij me dan nog wat kennis van "het typen bijleren?"
Ik denk dat ik wel kan komen hoor om 7 uurIk hoor nog wel.
P.s. Kan je morgen om 19.00 uur in de helpmij chat aanwezig zijn zodat we wat kunnen overleggen?
Ik ga nu slaapje doen
Hoe werkte het onthouden van die kleuren ook alweer?
Trouwens met Cviewer kun je ook geblockeerde website's op school bijvoorbeeld bezoeken zonder dat iemand het merkt.
Wat wil je weten?1. Ik las veel in het andere topic over je update systeem, maar zou je nog eens kunnen uitleggen hoe het nou werkt?
Je moet een setting aanmaken. Daarin kun je het opslaan. Die setting moet dan System.Drawing.Color zijn. Zo sla je het dan op:2. Ook las ik een topic over het opslaan van de achtergrond kleur... Zit hw me dat ook nog eens willen uitleggen hoe dat werkte?
My.Settings.NaamVanSetting = NaamVanColorDialog.Color
Laatste vraag: hoe oud ben je/u? Ik pas 14 maar vind het wel heel leuk om in visual basic te programmeren![]()
Jup, 2e klas :thumb:.O, gelukkig een leeftijd genoot! zit je ook in de tweede klas?
Met settings dus. (Hierboven uitgelegdHoe werkte het onthouden van die kleuren ook alweer?
Je bedoeld die icoontjes? Die kun je toch gewoon gebruiken?TheMIghtyAtom: bedankt voor de pack!
Moet je die nog ergens speciaal in een map zetten?
TheMIghtyAtom: bedankt voor de pack!
Moet je die nog ergens speciaal in een map zetten?
Ik heb besloten om toch verder te gaan met Cviewerbinnekort zal de nieuwe versie uitkomen. Helemaal vernieuwt qua uiterlijk en code.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.