Cviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook niet maarja norton/antivir he . Helaas werkt file insight nog niet zo als het hoort te lopen.

Het ligt niet aan de Rebex dll's, het ligt aan jouw exe, want de dll's kan ik zonder problemen extracten maar jouw exe niet, want dan komt direct AVG tussenbeide.

Ik denk toch dat er ergens in jouw code iets zit dat voor iets kwaadaardigst word aangezien. En ik wil je best geloven als je zegt dat jouw code 100% veilig is, maar eigenlijk hoort dit niet te gebeuren.

Misschien kun je delen van je code uitschakelen (commentaar van maken) om er achter te komen welk stukje code voor een trojan word aangezien.

Op zich wil ik dat best voor je doen, maar hoe zit het dan met die rebex dll's? Je gaat me toch niet vertellen dat je daar goudgeld voor hebt betaald? Hoe kom je er dan aan?

Laatst bewerkt:
Misschien kun je delen van je code uitschakelen (commentaar van maken) om er achter te komen welk stukje code voor een trojan word aangezien.

Er zit eigenlijk alleen de code van de updater in en bijvoorbeeld webbrowser1.refresh etc dus ik zou niet weten wat het probleem is. Tenzij het de handtekening is (signature geloof ik) die heb ik wel geimporteerd ik denk dat het daarna ligt.

Laatst bewerkt:
'Cviewer' Wordt niet meer gezien als trojan omdat ik 'Cviewer' heb opgegeven bij sysmantec false-positive service, hier de email:

2346711: Submission to Symantec Insight Dispute Submission form - DO NOT REPLY‏

The Symantec Insight Dispute team has reviewed your recent submission to the Insight Dispute Submission form Webpage form "Cviewer." In light of further investigation and analysis Symantec is happy to remove this detection from within its products. Please ensure that your machine reflects the change by running LiveUpdate. Decisions made by Symantec are subject to change if alterations to the Software are made over time or as classification criteria and/or the policy employed by Symantec changes over time to address the evolving landscape. Sincerely, Symantec Insight Dispute Team.

Bedoelt u niet Antivir? want u had screenshot gemaakt van antivir.
Ik kan geen false-positive indienen bij AVG:confused: bij sysmantec kon dat wel.
Sysmantec heeft het zelfs nagekeken en er zit geen Malware-code in.

Update:

Code:
A listing of files alongside their results can be found below:
 26102164 Cviewer_12.exe 398 KB FALSE POSITIVE

Cviewer_12.exe FALSE POSITIVE
 The file 'Cviewer_12.exe' has been determined to be 'FALSE POSITIVE'. In particular this means that this file is not malicious but a false alarm. Detection will be removed from our virus definition file (VDF) with one of the next updates.

Link.

Laatst bewerkt:
Goed zo, nou ik em zonder problemen extracten. Toch heb ik nog wat bugjes gevonden:

Als ik de kleur en font dialogs opvraag en die vervolgens weer wegklik door middel van de X knop of de Annuleren knop, krijg ik toch een melding dat de achtergrondkleur/lettertype zijn opgeslagen. Dat zou niet moeten gebeuren als je op Annuleren of X klikt.

Waar slaat tie die informatie trouwens op?

Verder vind ik de interface nog een beetje slordig.
Ik denk dat je meer hebt aan een Toolstrip of een Menustrip in plaats van die losse knoppen verspreidt over de lengte van het programma.

En waarom zijn de Vorige en Volgende knoppen zo verschillend van elkaar? Normaal gesproken zijn die knoppen hetzelfde met als enigste verschil een pijl dat naar rechts wijst voor de Volgende knop en een pijl dat naar links wijst voor de Vorige knop.

Als je gebruik maakt van de Express editie van VB.Net 2010, heb je helaas geen toegang tot de Image Library. Dit is een pakket van allerlei soorten graphics om je programma's mee op te leuken. Denk aan pictogrammen voor menuitems, knoppen, toolbars, etc.
Ik heb de Image Library op mn site gezet want ik vind dat iedereen, of je nou Express gebruikt of niet, hiet gebruik van mag maken:

http://www.themightyatom.nl/stuff/VS2010ImageLibrary.zip

Ik weet zeker dat je daarin wel geschikte pictogrammen zult vind voor je Vorige en Volgende knoppen.

Heel erg bedankt voor de pack:D

En waarom zijn de Vorige en Volgende knoppen zo verschillend van elkaar? Normaal gesproken zijn die knoppen hetzelfde met als enigste verschil een pijl dat naar rechts wijst voor de Volgende knop en een pijl dat naar links wijst voor de Vorige knop.

Bijvoorbeeld in IE 9 zijn de vorige en volgende knoppen ook verschillend van elkaar;)

ie.png

Nee hoor, de knoppen van IE 9 zijn hetzelfde. Alleen is de linker groter dan de rechter, maar ze zien er hetzelfde uit ;).

Hallo codGmerm,

Sorry maar ik snap het nut niet echt van jou programma.
Ik bebruik namelijk google chrome en daar zou ik ook meerdere chat sites open kunnen zetten als ik zou willen:rolleyes:

Cviewer 13 uit!

Cviewer 13 is uit, download het via de updater in Cviewer;)

Naar mijn mening ziet het er nu beter uit, bedankt voor de tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan