snijworst
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2006
een kant en klaar login-dingetje kun je ook van www.webhelpje.nl halen. Voor een beginner is dat een manier zonder veel poespas...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en @Brabbo binnen 5 minuten lukt het jouw niet om van NIETS naar een goed beveiligd inlog script te maken! Daar ben je wel iets langer mee bezig!
@brabbo als jij zo altijd mensen helpt, zou ik je niet graag aannemen voor een klus ofzo.
Zeker niet als je zo arrogant reageerd
@PimGroenendijk: Als je ergens mee zit met de code zijn wij er op helpmij gewoon om je te helpen, je bent niet afhankelijk van een persoon.
Er zijn hier wel mensen die je willen helpen om iets te maken.
Succes:thumb:
waar heb je het inlog systeem vandaan gehaald?
Is het log in systeem goed genoeg beveiligd.
(dus niet dat mensen je hele database leeggooien)
Maar je vond scripten zo leuk waarom heb je nu dan een login script gedownload nu leer je er nog niks van![]()
Ik heb nog een vraag eigenlijk - Dit gastenboek dat door m'n broer is gemaakt http://www.tboek.nl/gastenboek/Spittbattles wil ik overnemen op mijn website.
Maar er staan geen HTML codes bij - alleen backups maken dat een CSV-bestand wordt
Hoe kan ik dit gastenboek naar mn site kopieren
10 uur voor een log-in? Zoveel tijd heb ik niet eens besteed aan mijn gehele website!
Is er niet ergens anders een beter beveiligde log-in die kant en klaar te lleveren is.
Scripten is leuk en leerzaam, maar ik wil er niet teveel tijd in kwijt zijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.