Hoe maak je een log-in en hoe beheer je deze?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan prima via een kladblok een site maken.
Van het echte scripten leer je het meest. Ik kan ook via joomla een site maken maar dan leer je niks over de techniek achter de site.
Ik zou het advies van woutertjuh88 en mastermindzh opvolgen en lekker zelf gaan scripten.

@brabbo als jij zo altijd mensen helpt, zou ik je niet graag aannemen voor een klus ofzo.
Zeker niet als je zo arrogant reageerd

@PimGroenendijk: Als je ergens mee zit met de code zijn wij er op helpmij gewoon om je te helpen, je bent niet afhankelijk van een persoon.
Er zijn hier wel mensen die je willen helpen om iets te maken.

Succes:thumb:

Oke bedankt, wil wilde het aanbod van Brabbo al afzeggen.

Ik heb mijn hele site via kladblok gemaakt en ik ben hier zeer tevreden mee voor een eerste keer.

Het enige wat ik nog wil is een In-LogSysteem. Aan één kant wil ik het wel van www.webhelpje.nl halen, maar aan de ene kant vind ik scripten ook weer een leuke leer ervaring.

@snijworst Hoe heet dat cartoonfiguurtje in je signature? Iets met EEK toch?

Hier leer je stap voor stap een login systeem te maken met uitleg. Zijn iets van 10 filmpjes van 10 min.
Link naar tutorial op youtube
Hebben wij moeten gebruiken om voor ons project een login systeem te maken. Er zitten een paar foutjes in. lees daarom de comments er onder (tip)

Als je er niet uitkomt zijn er wel mensen die je verder willen helpen.

Oh ja hij is niet echt veilig dus wanneer je hem af hebt zal je hem nog moeten beveiligen maar hier zijn mensen die je daarmee wel willen helpen.

en @Brabbo binnen 5 minuten lukt het jouw niet om van NIETS naar een goed beveiligd inlog script te maken! Daar ben je wel iets langer mee bezig!

Hij had het over een volledige site... dan wel met joomla! :D

een template had meneer/mevrouw al. dus hij kan eigenlijk meteen naar het php gedeelte (waarvan ik een link al had gepost in het nederlands).

@brabbo als jij zo altijd mensen helpt, zou ik je niet graag aannemen voor een klus ofzo.
Zeker niet als je zo arrogant reageerd

@PimGroenendijk: Als je ergens mee zit met de code zijn wij er op helpmij gewoon om je te helpen, je bent niet afhankelijk van een persoon.
Er zijn hier wel mensen die je willen helpen om iets te maken.

100% mee eens :D

PS: het poppetje heet inderdaad "Eek"

@whisper380
Net de eerste 2 filmpjes even snel gekeken, maar ik moet zeggen dat de basis van PHP(en waarom je het zo moet doen) niet voorkomen. Het zijn leuke tutorials als je al wat php kan, maar als je een leek bent in php dan zijn ze er niet voor geschikt, helaas.

@mastermindzh
TS vraag om een login script. En die maak je niet even goed beveiligd in 5 minuten. Daar reageerde ik op :D :P

Laatst bewerkt:
Okay. Ik heb nu een inlog systeem - ik ga vandaag met m'n website online en ik zal eens kijken oftie het doet.

waar heb je het inlog systeem vandaan gehaald?
Is het log in systeem goed genoeg beveiligd.
(dus niet dat mensen je hele database leeggooien)
Maar je vond scripten zo leuk waarom heb je nu dan een login script gedownload nu leer je er nog niks van:confused:

waar heb je het inlog systeem vandaan gehaald?
Is het log in systeem goed genoeg beveiligd.
(dus niet dat mensen je hele database leeggooien)
Maar je vond scripten zo leuk waarom heb je nu dan een login script gedownload nu leer je er nog niks van:confused:

Scripten leek me leuk, maar ik wilde zien hoe de login er ong. uit kwam te zien.

Ik denk dat het geen probleem wordt als ik de login houd, toch?
En hoe zie ik dat het wel goed beveiligd is?

hoe je dit kan zien dit willen vast wel mensen hier even testen als je de link online zet. Je kan ook de scriptjes even hier neerzetten zodat ze er naar kunnen kijken.

Kijk eens op youtube, phpacedemy (en dan regist en inlog)
Het is niet iets kant en klaar maar je kan het aanpassen naar wat jij wilt.
Op zijn youtube staan meer handige dingen.
Ik heb mijn site ook helemaal in notepad++ gemaakt. Misschien wat meer moeite maar je begrijpt alles en kan het aanpassen naar wat jij wilt.
Ik denk dat je een goed register en inlog scriptje wel na 10uur af hebt dus gewoon even veel googlen en instructie filmpjes bekijken

Van me ipos dus veel spellingsfouten

10 uur voor een log-in? Zoveel tijd heb ik niet eens besteed aan mijn gehele website!

Is er niet ergens anders een beter beveiligde log-in die kant en klaar te lleveren is.

Scripten is leuk en leerzaam, maar ik wil er niet teveel tijd in kwijt zijn.

10 uur voor een log-in? Zoveel tijd heb ik niet eens besteed aan mijn gehele website!

Is er niet ergens anders een beter beveiligde log-in die kant en klaar te lleveren is.

Scripten is leuk en leerzaam, maar ik wil er niet teveel tijd in kwijt zijn.

weetje, als je gewoon "leuk" of "Stoer" een login wilt hebben dat 90% van de mensen buitenhoud is zo'n "Half beveiligd standaard dingetje" meer dan genoeg!

wil je een webwinkel of een betaald member gedeelte dan pas is een login beveiligen ECHT nodig.

PS: mening..

ja, daar heb je gelijk in.

dus jij zegt dat ik gewoon een standaard log-in model ergens maar vandaan moet gaan halen en 'm plakken?

edit: kun je even een website aangeven die ze leveren met een beetje help? webhelpje liever niet, tenzij niet anders is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan