Ik heb sinds een paar weken de Linksys E4200 router. Hier zit een USB poort op voor een harde schijf, maar als ik mijn externe harde schijf via USB eraan hang gebeurd er niets. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat had je verwacht? USB-stekkertje erin en gáán met de banaan zoals je een USB-opslagapparaat in je PC prikt?
Niet dus.
Dat ding heeft vast wel een handboek ergens op de website van de maker van de router.
.... en 'fatsoen' komt in het handboek van Minal niet voor kennelijk ....![]()
@vanveelen: Uit de startposting kreeg ik de indruk alsof de topic-starter de externe harde schijf fysiek had aangesloten aan de Linksys maar verder nog helemaal niets had ingesteld. Dus dat delen, netwerkverbinding maken etc. nog helemaal niet waren gedaan of geprobeerd.
In dat licht vond ik minal's reactie dus wel gepast en qua toon/inhoud niet onfatsoenlijk. Zie ook mijn eigen eerste reactie die minal daarin gelijk gaf.
[...]maar er komen hier wel zo nu en dan figuren langs die liever een ander in een handboek laten zoeken[...]
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.