codGmer
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mei 2010
Goed zo, want die 'anitivirus' applicatie van jouw sloeg nergens op.:thumb:
Het was geen antivirus

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed zo, want die 'anitivirus' applicatie van jouw sloeg nergens op.:thumb:
Als je de startpagina veranderd moet je per se eerst op 'Toepassen' klikken voordat het werkt. Een gewone klik op 'OK' werkt niet. En in de (Rich)TextBox op diezelfde pagina blijft ook gewoon 'about:blank' staan.
En er is ook nog een foutje in de GUI, namelijk als ik hem vergroot, krijg ik dit:
![]()
En misschien zou je 'Graphische Instellingen' in 'Grafische Instellingen' kunnen veranderen![]()
Alleen door het toevoegen van een webbrowser control is dit niet mogelijk dus hoe heb je dit gedaan?
Stel in dat hij opent in het midden, nu opent hij overal en nergens (Zet de "StartPosition" op "CenterScreen", dan is dat ook weer opgelost)
- Het hotmail logo heeft in de linkerboven hoek een bruinige kleur. Ik weet dat je een imagelist gebruikt en klik daarom ff onderaan in je project op de image list. Kijk even of je de "ColorDepth" op "Depth32Bit" staat dan krijg je namelijk de hoogst mogelijke kwaliteit van je plaatjes in je ImageList.
- Als er geen update is staat er: "Dit is al de laatste versie van Cviewer, update is niet nodig." verander dat even in: "Dit is al de laatste versie van Cviewer, updateN is niet nodig.
"Cviewer 16.3 is uitgebracht. Download"... etc. Dit kun je weglaten. Het wordt er niet mooier op .
Pictogrammen in het Instellingen-DropDownMenu zouden het mooier maken. Kijk bijvoorbeeld eens naar pictogrammen in de Visual Studio Image Library.
(C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 10.0\Common7\VS2010ImageLibrary\1033\VS2010ImageLibrary.Zip)
Ja in jouw ogen is dat wel makkelijker ja, maar in de mijne niet. Als ik zoiets open en ik zie een adres waar ik naar toe moet mailen, dan heb ik geen zin om reactie te geven. Dan heb ik geen zin om dus mijn mail te openen enzo. Als ik gelijk wat kan intypen en verzenden doe ik dat wel![]()
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Vandaar mijn vraag:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.