Mafia II DLC Joes Adventures patch??

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
ik probeer de laatste DLC van Mafia 2 te spelen genaamd "Joes Adventures".
maar de game werkt niet goed meer, ik heb die update, genaamd update 2; geinstalleert. en deze zou de volgende dingen fixen/doen;

- Achievement Support for Joe's Adventure
- Additional Leaderboard support for Joe's Adventure
- Fix to Chapter 14 problem

maar wanneer ik nu speel dan gaat even alles goed, totdat ik met de eerste missie begin, (moet die vent van het benzine station volgen in een wagen en dan straffen voor het verklikken van ..../ben z'n naam even kwijt.)

punt is, de halve stad is weg, met alle wagens, figuurtjes en straat meubilair. pas vlak voor de wagen verschijnt alles opeens weer, wat ervoor zorgt dat ik constant tegen alles aanrijd. afgezien daarvan speelt dit natuurlijk waardeloos, de game zag er zo ontzettend mooi uit, maar nu is t gewoon een ramp.

duidelijk een foutje in deze DLC, dat met een patch gefixed moet worden, enkel, ik kan geen nieuwe fix vinden.

heeft iemand al iets gehoord, of ben ik de enige die hiervan last heeft???

leon

Probleem is dus ontstaan na de installatie van de patch, waarom dan niet je save games opslaan, spel deinstalleren en opnieuw installeren zonder de patch?

Ik vind in ieder geval geen fix voor de patch helaas.

normaal zou dat inderdaad de oplossing zijn, maar helaas hoort deze update 2 bij deze DLC, t schijnt dat je de DLC anders niet kunt spelen.

wacht dus nog even of er andere mensen zijn die hetzelfde ervaren, of een oplossing weten, en anders zal ik inderdaad opnieuw moeten installen. maar ik vrees dat deze DLC niet speelbaar is zonder de update,

toch bedankt voor je advies!

leon

spel

ik heb het spel uit gespeelt en dan zag ik dat je die DLC kon danwloaden en je ik doe dat en dan bij danwloadbare contenten staat er ready to play en ik kan het niet spelen want als ik continu story doe dan moet ik de laatste miessie telkens op nieuw doen

kan er iemand mij helpen

het is alweer even geleden dat ik het speelde dus weet niet alles meer. maar dit is wat ik mij herinner;
allereerst, het hangt een beetje af van welke DLC je hebt he, want er zijn er geloof ik 4 of 5, en 1 of 2 daarvan zijn maar speelbaar, nieuwe missies dus. de anderen zijn dat je andere wagens hebt, of andere kleding, en dat is alles. die kun je dan gewoon in de game gebruiken, maar geen nieuwe missie. 1 of 2 zijn echt een gehele nieuwe missie en verhaal lijn. eentje zag er goed uit, dan is het opeens winter en is de hele stad in sneeuw, ziet er erg goed uit.

toch had ik GROTE problemen met die DLC, want de wereld miste opeens heel veel, vandaar dat ik ook vroeg voor patches die dit zouden fixen, neem aan dat die er nu wel zijn, toch nog niet. want dat gebeurde het constant dat de helft van de straat gewoon weg was. dan reed je met je wagen opeens tegen een onzichtbare muur aan en dan opeens verscheen waar je tegen aan reed, en dat bleek dan een heel gebouw te zijn, ook zagen vele wagens er opeens heel raar uit. dat zag je enkel 4 wielen van de auto en de bestuurder zitten, maar de rest van de auto was dan helemaal weg. is wel even grappig om te zien, maar dat gaat dan al snel vervelen.

dus, hoop een beetje je vraag beantwoord te hebben,
succes,

leon

jaa

het is alweer even geleden dat ik het speelde dus weet niet alles meer. maar dit is wat ik mij herinner;
allereerst, het hangt een beetje af van welke DLC je hebt he, want er zijn er geloof ik 4 of 5, en 1 of 2 daarvan zijn maar speelbaar, nieuwe missies dus. de anderen zijn dat je andere wagens hebt, of andere kleding, en dat is alles. die kun je dan gewoon in de game gebruiken, maar geen nieuwe missie. 1 of 2 zijn echt een gehele nieuwe missie en verhaal lijn. eentje zag er goed uit, dan is het opeens winter en is de hele stad in sneeuw, ziet er erg goed uit.

toch had ik GROTE problemen met die DLC, want de wereld miste opeens heel veel, vandaar dat ik ook vroeg voor patches die dit zouden fixen, neem aan dat die er nu wel zijn, toch nog niet. want dat gebeurde het constant dat de helft van de straat gewoon weg was. dan reed je met je wagen opeens tegen een onzichtbare muur aan en dan opeens verscheen waar je tegen aan reed, en dat bleek dan een heel gebouw te zijn, ook zagen vele wagens er opeens heel raar uit. dat zag je enkel 4 wielen van de auto en de bestuurder zitten, maar de rest van de auto was dan helemaal weg. is wel even grappig om te zien, maar dat gaat dan al snel vervelen.

dus, hoop een beetje je vraag beantwoord te hebben,
succes,

leon

maar die joe adventure wat moet je dan doeen om die te spelen :confused:

Help

maar die joe adventure wat moet je dan doeen om die te spelen :confused:

kijk als ik joe's adventure heb gekocht op de playstation 3 store dan dawnload ik dat en ik instaleer het op het spel en dan vraag die een patch voor ik dat kan spelen

om m te kunnen spelen moet je m uiteraard eerste even in Mafia2 installeren.
daarna ga je ergens in het menu naar ik meen DLC contents ofzo, in ieder geval is het een knop
die zit tussen New Game, Opties,Load, Save, ed.
als je daar dan op klinkt krijg je een nieuw scherm en daar zie je dan al je DLC die je geinstalleert hebt.
dan even dubbel klikken op de DLC die je wilt gebruiken of spelen en het begint. is echt heel simpel/

succes
leon

Deze topic sluit ik.
1. deze is van December vorig jaar.
2. iedereen dient een eigen topic aan te maken. Mee liften in iemand zijn / haar topic is niet toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan