Wireless netwerk word niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian045

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Hallo,

Ik heb een ASUS K70ABseries Laptop, en hierop is ''Wireless console 3'' op geïnstalleerd voor wireless verbinding te maken. Dan moet ik FN + F2 klikken en dan krijg ik verbinding maar nu een week terug ongeveer of 2 werkt dat niet meer, het probleem hij vind het netwerk niet meer maar ik kan wel wireless console 3 aanzetten maar hij vind het nerwerk niet meer.

Hij vind het wel als ik de kabel insteek voor 15 seconden en dan kan ik verbinding maken en dan blijft ie ook zo tot ik me laptop afsluit. Maar ik zou het fijn vinden als het werd opgelost zodat ik niet steeds na onder hoef te gaan voor die kabel ..

Automatisch ging sowieso nooit, maar met FN + F2 wel dan activeerde ik ''Wireless console 3''

Hopelijk kan iemand mij helpen !
Brian

welke antivirus gebruik je ? een met firewall ingebouwd ?
anders moet je even scannen met malwarebytes ( is gratis niet realtime antivirus ) ( on demand scanner )

welke antivirus gebruik je ? een met firewall ingebouwd ?
anders moet je even scannen met malwarebytes ( is gratis niet realtime antivirus ) ( on demand scanner )

umh ik heb ''G Data AntiVirus 2011'' , ik heb wel eens gezien dat ie het netwerk als onveilig had gemarkeerd en toen had ik dat veilig gemarkeerd maar ik kan dat nergens vinden in de virusscanner zelf.

Ja, had net gekeken bij iemand anders maar die had het netwerk veranderd in WPA2-Personal maar dat heb ik al, ik denk ook dat het aan deze virusscanner ligt en dat hij het netwerk blokkeert maar ik kan nergens vinden in G Data waar ik het kan wijzigen ofzo naar veilig ..

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/349502-G-DATA-firewall-netwerk-probleem
dat was die maar ik snap niet waar of hoe ik dit moet oplossen, ofja een andere virus scanner :S

zekerheid toch even antivirus eraf halen en bijvoorbeeld comodo antivirus. avg free, avast free, zoiets gebruiken. kijken als het dan wel werkt.

heeft u al gekeken als u een vast IP heeft ?

zekerheid toch even antivirus eraf halen en bijvoorbeeld comodo antivirus. avg free, avast free, zoiets gebruiken. kijken als het dan wel werkt.

heeft u al gekeken als u een vast IP heeft ?

ik ga het proberen, avg fast erop te zetten en dan kijken of ie het doet .. maar ik hoopte eigenlijk dat ik via g data verder kon gaan omdat die al gekocht is en hierop zonder problemen door te gaan.

u kunt ook nog zeggen, ik herinstalleer de drivers, ( voor de zekerheid ) misschien is 1 van deze niet meer goed.
kan zijn dat er een virus is doorgekomen vandaar mijn advies malwarebytes.

met Driver Pack Solution 11 installeert hij de drivers weer op nieuw.
is opensource ( gratis, freeware )

mvg
Rutger

Ja klopt, ik zal de drivers eens opnieuw proberen te installeren en anders eens kijken of er iets mist.
Bedankt ! Ik laat nog wel wat horen als het niet gelukt is.

Check eens in de bios of je onboard WLAN niet standaard uitstaat

hehe yess gelukt ! ja idd stond uit .. bedankt mensen hoef ik tenminste niet meer altijd naar onder te rennen :P

Mooi welke toets was het overigens :S

Weet ik niet zeker ik heb F2 en F10 beiden ingedrukt en toen kwam het, gewoon omstebeurt maar ik denk dat het F2 was .. Gewoon proberen als je opstart en dan als je beiden na elkaar doet dan opent het gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan