vhg900
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2005
- Berichten
- 60
Hallo,
M'n vriendin heeft een kapotte router. Nu gebruikt ze mijn netwerk om haar email op te halen (outlook 2007) en te verzenden. Ze heeft een Ziggo account.
Mail ophalen lukt wel maar mail verzenden niet. Ik krijg een foutmelding dat het niet lukt om de uitgaande mailserver te bereiken met foutcode 0x80042109. Ik heb al gegoogled maar wordt niet veel wijzer. En van Ziggo al helemaal niet. Wat een waardeloze klantenservice :evil:
Heeft iemand hier ervaring mee? Poortnummer 25 veranderen naar 587 helpt niet.
Ben er blij mee als iemand me kan helpen, bedankt!
M'n vriendin heeft een kapotte router. Nu gebruikt ze mijn netwerk om haar email op te halen (outlook 2007) en te verzenden. Ze heeft een Ziggo account.
Mail ophalen lukt wel maar mail verzenden niet. Ik krijg een foutmelding dat het niet lukt om de uitgaande mailserver te bereiken met foutcode 0x80042109. Ik heb al gegoogled maar wordt niet veel wijzer. En van Ziggo al helemaal niet. Wat een waardeloze klantenservice :evil:
Heeft iemand hier ervaring mee? Poortnummer 25 veranderen naar 587 helpt niet.
Ben er blij mee als iemand me kan helpen, bedankt!