vraagje ivm Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

racing32

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Hoe kan ik een vriendschapsverzoek waar nog niet op gereageerd is annuleren?

Ik heb dit al gezocht in het hulpcentrum van Facebook, maar vind daar nergens een antwoord op deze vraag. Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen

Dank bij voorbaat

Zonder echte kennis van Facebook, maar geredeneerd vanuit algemene principes:
niet!

Je hebt een bericht verstuurd en dat is geplaatst in de inbak van een ander account.
De mogelijkheid om iets te verwijderen uit het account van een ander zou een grove inbreuk zijn op het rechten-model.

Stel dat ik zomaar in jouw account terecht zou kunnen. Zou jij niet prettig vinden, denk ik.

Zonder echte kennis van Facebook, maar geredeneerd vanuit algemene principes:
niet!

Je hebt een bericht verstuurd en dat is geplaatst in de inbak van een ander account.
De mogelijkheid om iets te verwijderen uit het account van een ander zou een grove inbreuk zijn op het rechten-model.

Stel dat ik zomaar in jouw account terecht zou kunnen. Zou jij niet prettig vinden, denk ik.
Ik ben het met je eens, hoewel het toch in veel gevallen mogelijk is om een bericht te verwijderen terwijl de ander deze nog niet heeft gezien/op heeft gereageerd. De ander krijgt dan in de meeste gevallen een melding te zien wanneer hij/zij het bericht probeert te openen.

Ik zit zelf niet op Facebook, maar misschien dat dit werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan