FaridSamad
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 jul 2011
Hallo allemaal,
Zou iemand mij kunnen helpen met 't volgende.
Ik heb onlangs een computer gekocht Acer Aspire Z3751 All in one Windows 7 64bit
Specs:
Intel Core i3 processor 550 @ 3.20GHz ( 4 CPU )
DX11.
Videokaart NVIDIA GeForce GT 420 2748 MB
4GB DDR3 Memory
Graw2 en COD WoW kan allebei spelen op alle settings high en goeie resolutie instellen, maar bij splinter cell conviction gaat het helemaal fout, ik kan niet alles op high settings zetten of goeie resolutie instellen om lekker van te kunnen genieten.
Ik zou graag een nieuwe videokaart willen kopen maar ik heb er totaal geen verstand van, zouden jullie/iemand mij kunnen helpen door een goeie videokaart te kunnen aanraden dat mijn PC wel aan kan en niet crashed
hehe.
Alvast bedankt. :thumb:
Als er vragen zijn hoor ik het graag!
Greatz,
Farid
Zou iemand mij kunnen helpen met 't volgende.
Ik heb onlangs een computer gekocht Acer Aspire Z3751 All in one Windows 7 64bit
Specs:
Intel Core i3 processor 550 @ 3.20GHz ( 4 CPU )
DX11.
Videokaart NVIDIA GeForce GT 420 2748 MB
4GB DDR3 Memory
Graw2 en COD WoW kan allebei spelen op alle settings high en goeie resolutie instellen, maar bij splinter cell conviction gaat het helemaal fout, ik kan niet alles op high settings zetten of goeie resolutie instellen om lekker van te kunnen genieten.
Ik zou graag een nieuwe videokaart willen kopen maar ik heb er totaal geen verstand van, zouden jullie/iemand mij kunnen helpen door een goeie videokaart te kunnen aanraden dat mijn PC wel aan kan en niet crashed

Alvast bedankt. :thumb:
Als er vragen zijn hoor ik het graag!
Greatz,
Farid