Help! Nieuwe videokaart nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

FaridSamad

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Hallo allemaal,

Zou iemand mij kunnen helpen met 't volgende.
Ik heb onlangs een computer gekocht Acer Aspire Z3751 All in one Windows 7 64bit
Specs:
Intel Core i3 processor 550 @ 3.20GHz ( 4 CPU )
DX11.
Videokaart NVIDIA GeForce GT 420 2748 MB
4GB DDR3 Memory

En nu mijn vraag; Ik had onlangs 3 nieuwe games voor de pc gehaald GRAW2. COD World at War en Splinter Cell Conviction.

Graw2 en COD WoW kan allebei spelen op alle settings high en goeie resolutie instellen, maar bij splinter cell conviction gaat het helemaal fout, ik kan niet alles op high settings zetten of goeie resolutie instellen om lekker van te kunnen genieten.

Ik zou graag een nieuwe videokaart willen kopen maar ik heb er totaal geen verstand van, zouden jullie/iemand mij kunnen helpen door een goeie videokaart te kunnen aanraden dat mijn PC wel aan kan en niet crashed :P hehe.

Alvast bedankt. :thumb:

Als er vragen zijn hoor ik het graag!

Greatz,
Farid ;)

Misschien als tip, een HD video kaart aanschaffen.
Hoeveel ben je bereid er voor uittegeven?

ik denk niet dat je hiervoor je videokaart kan upgraden die pc is op maat gemaakt waardoor de standaarden die bij een gewone pc horen niet erin passen
de geforce GT420 is geen game kaart eerlijk gezecht heb je geen game computer gekocht maar een huis tuin en keuken pc'tje

en dan mag je ook rekening houden met de voeding die er in zit die zal zeer zeker te zwak zijn voor een degenlijke game kaart

De videokaart die ik nu heb is een HD videokaart, in principe gaat het bij mij niet om de prijs, maakt niet uit wat voor een videokaart, alleen als het maar van Nvidia Geforce is ;).
De videokaart moet mijn pc wel aan kunnen, maarja ik heb er geen verstand van, als je mij daarbij wilt helpen, zou super zijn ;).

@firest0rm

Oh oke, kijk is aan dat helpt, thnx ;). Nee ik ging niet echt voor een game computer, heb zelf PS3 dus ja, het ging zeg maar, omdat ik een nieuwe computer nodig had ;) hehe.

Maar ik kan niet een nieuwe videokaart er in doen? dat kan helemaal niet.

Market keten computers zijn zo goed als niet te upgraden. Of toch heel moeilijk! Alleen als je zelf een pc bouwd of soort gelijkaardig pakket aanschaft bij de betere speciaalzaak kan je upgraden. Alvorens een pc aan te schaffen moet je echter al de bronnen nagaan. Niet zomaar als je paar pc's ziet aan aardige spot prijs direct ingrijpen. Alles aftasten van goedkoop tot duur.

Ik geef toe dat ik ook zo was in het begin. Maar daar uit leer je toch als je telkens een nieuwe pc aanschafd. Vandaar ik nu 'market ketens' ontwijk. Zelfs de duurste Alienware of Acer Predator pc's zijn zelf na te bouwen waarop je dan veel goedkoper uitkomt. Nu je kan natuurlijk niet te consument verwijten. Als je de dag van vandaag zie hoe die supper low budget pc's aan de man worden gebracht. Dan denk ik ook soms van dit gaat te ver. De mensen worden zo misleid.

Laatst bewerkt:
Market keten PC's zijn net zo goed te updaten/upgraden als dat het je zelf blieft, echter .. Het model waar het in dit verhaal omgaat laat weinig mogelijkheden over tot upgraden, aangezien het een vrij plat model is :)

Mischien dat de fabrikant nog wat optie's bied qua upgrade's, dat zou je eens kunnen informeren :)

Suc6! ;)

Tuurlijk zijn ze upgrade mogelijk. Maar er zijn te veel beperkingen in door de fabrikant. Das mijn mening. Ik geef meestal mense advies om beter der af te blijven. Als je via de fabrikant kan upgraden, ok dan, maar zo vet gaat da ni zijn, plus fabrikant en merknaam van product (twee dus) betaal je. Veel voor weinig preformance.

Tuurlijk zijn ze upgrade mogelijk. Maar er zijn te veel beperkingen in door de fabrikant. Das mijn mening. Ik geef meestal mense advies om beter der af te blijven. Als je via de fabrikant kan upgraden, ok dan, maar zo vet gaat da ni zijn, plus fabrikant en merknaam van product (twee dus) betaal je. Veel voor weinig preformance.

Als we b.v. een HP of een Dell nemen, wat zijn dan volgens jou de beperkingen qua upgrade's e.d. !? (geloof me, die zijn er werkelijk niet) ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan