avg

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
is avg een betrouwbare antivirus?kan ik het instellen zodat het zich om de uur update?

Betrouwbaar en update zich indien nodig.
Je kan updates inderdaad gewoon plannen.....
Zelf kies ik voor Microsoft Security Essentials ! Klein, licht, snel, betrouwbaar en eenvoudig en doet wat hij moet doen inclusief Spy en Adware !!
Is maar een tip hoor......

ik had avast geinstalleerd naast comodo met defence plus module,maar men pc liep constant vast ( conflikt avast met comodo ).daarom dat ik wilde weten als avg betrouwbaar was.heb nu momenteel ook de av van microsoft maar het heeft geen linkscanner....

ik had avast geinstalleerd naast comodo met defence plus module,maar men pc liep constant vast ( conflikt avast met comodo ).daarom dat ik wilde weten als avg betrouwbaar was.heb nu momenteel ook de av van microsoft maar het heeft geen linkscanner....

Avast! geeft inderdaad conflicten met Comodo. Als je Avast! (gratise versie) als scanner gebruikt is Online Armor (gratise versie) als firewall wel handig, ze hebben onderling weinig problemen. AVG of MSE is nogal eenvoudig door rogue uit te schakelen. Dus ik zou voor Avast! gaan.

Laatst bewerkt:

Onder geen beding nooit 2 av's op 1 systeem tegelijk draaien. Dit kan niet samen.

de reden dat ik comodo gebruik is 1 uitstekende firewall en 2 defence plus.er word gezegd op het comodo forum dat de d+ van comodo beter is als een losse av?daarom dat ik comodo wil behouden met zyn d+.maar kaspersky en nu ook al avast willen niet samen werken met d+.

dus als er toch een virus/malware binnen glipt naast je av pakt de d+ het wel !

Hoi,
op mijn pc staat al zeker 2 jaar een Comodo firewall met defense+ en Avast Free antivirus en ik heb nog nooit een conflict bemerkt. Je moet natuurlijk wel de ingebouwde firewall van Windows uitschakelen.
De pc van mij vrouw heeft dezelfde configuratie en ook geen conflict. Maar als je als doorsnee gebruiker aan de gang gaat met standaardinstellingen v.d. beveiliging te veranderen zonder precies te weten wat de gevolgen kunnen zijn, dan ligt een conflict snel op de loer.
dus als er toch een virus/malware binnen glipt naast je av pakt de d+ het wel !
Je probeert 100% bescherming te krijgen maar dat bestaat niet, heb toevallig de Defense+ -instellingen eens nagekeken (voor de 1e keer). Wat me opviel was dat er een paranoïde modus aanwezig is. Dat zegt genoeg lijkt me.

Mik Zjegger

thx voor je uitleg.ja idd myn pc bleef na enkele min hangen,en na avast terug verwyderd te hebben ging alles terug als een trein.in myn d+ module heb ik het op veilige modus staan en toch botst het met avast.

ja windows firewall staat uit.ga het toch nog eens proberen om avast te install naast comodo.als het by jou lukt moet het hier ook gaan:thumb:

Heb ff op het www rondgekeken over het zgn. conflict tussen Avast en Comodo en idd zijn er meerdere mensen die problemen hebben. Maar de mensen die geen problemen hebben met deze configuratie zijn flink in de meerderheid. Waarom het probleem bij sommigen er wél is en bij anderen niet daar is niet zo 1-2-3 achter te komen.

ja is idd gek ! heb net avast terug geinstall en kreeg een bleu screen:shocked: na de herstart bleek dat avast toch op de pc staat.tot nu toe geen probleem maar dat had ik gisteren ook.in het begin geen probleem tot vandaag...

Ik heb Win7 64-bits maar dat is verder van ondergeschikt belang, je moet alleen opletten dat je de juiste bits-versie v.h. programma gebruikt als dat van toepassing is.

heb avast van filehippo.com afgehaald.moet toch eens kyken als het wel de juiste bits versie is.

Ja is geen probleem, heb 't net ff gecheckt. Is 32-bits en ondersteunt ook 64-bits.

jep er staat windows 7 en iets verder nog eens windows 7 64.dus neem ik aan dat de eerste 32 bit is:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan