Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had avast geinstalleerd naast comodo met defence plus module,maar men pc liep constant vast ( conflikt avast met comodo ).daarom dat ik wilde weten als avg betrouwbaar was.heb nu momenteel ook de av van microsoft maar het heeft geen linkscanner....
ik had avast geinstalleerd naast comodo met defence plus module,maar men pc liep constant vast ( conflikt avast met comodo ).daarom dat ik wilde weten als avg betrouwbaar was.heb nu momenteel ook de av van microsoft maar het heeft geen linkscanner....
Je probeert 100% bescherming te krijgen maar dat bestaat niet, heb toevallig de Defense+ -instellingen eens nagekeken (voor de 1e keer). Wat me opviel was dat er een paranoïde modus aanwezig is. Dat zegt genoeg lijkt me.dus als er toch een virus/malware binnen glipt naast je av pakt de d+ het wel !
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.