Website zonder logisch script?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxxxie

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2010
Website zonder logisch script?
Hallo help-mijers!

Ik heb een website van iemand die hem niet meer gebruikt, maar nu wil ik hem aan mijn spel koppelen( dus een database waaraan website mee in contact komt ) maar nu ik de index kijk en de pagina's wat allemaal in html is en niet php, zie ik er geen scripts in staat, het aparte eraan is, ik zie helemaal geen connectie dmv mysql, deze website heeft gewerkt, dat weet ik zeker, maar hoe zou ik bij de scripts kunnen komen?

Ik weet niet of het verschil maakt, maar ik weet dat de website gemaakt is dmv notepas++

Mvg,

Max

nu wil ik hem aan mijn spel koppelen( dus een database waaraan website mee in contact komt ) maar nu ik de index kijk en de pagina's wat allemaal in html is en niet php, zie ik er geen scripts in staat,

Dat kan kloppen, want de verbinding met de database wordt
' server-side' gemaakt.

Wat wil dat zeggen:
de php-bestanden worden op de server 'verwerkt'
daarbij wordt waar nodig een koppeling gelegd met een database waarmee gegevens worden uitgewisseld
en er wordt hrtml-code aangemaakt.

De html-code wordt tezamen met de gegevens uit de database gepresenteerd aan de bezoeker.

Ik begrijp uit jou verhaal dat de website bij de vorige gebruiker niet aan een spel of aan een database was gekoppeld.....
dan kun je dus op dit moment zelf ook niets.

Eigenlijk moet je dan helemaal opnieuw beginnen. Want er moeten dan eerst php-bestanden komen,
waarin de koppeling met de database wordt gelegd
en die moeten dan ook de html uitspuwen die jouw website gaat vormen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan