Geen geluid met Windows 7 op MacBook Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

g3x123

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
Beste mensen,

ik installeerde vandaag Mac OSX op mijn MacBook Pro,
ik partitioneerde de harde schijf eerst,
maakte een partitie voor Mac en een partitie voor Windows 7 Ultimate...
Alles is geïnstalleerd enzo maar ik krijg geen geluid in mijn windows 7.. Op OSX gaat het echter wel...

kan iemand mij hierbij helpen?
als ik kijk in de startbalk staat het op 100%,
als ik kijk bij de eigenschappen en ik alat op de achtergrond iets afspelen dan zie ik het groene balkje op en neer gaan..
alles is zoals het zou moeten zijn.. behalve dat ik geen geluid uit mijn laptop krijg.. ;(

iemand een idee?

groeten :)

je moet je driver voor je chipset instaleren

maar waar kan ik die driver vinden?
ik weet niet hoe ik dat moet zoeken..
ik heb gekeken op de doos van mijn macbook pro en gevonden welke grafische kaart erin zit..
dus die drivers van nvidia heb ik kunnen downloaden enzo..
maar hoe kan ik die van mijn geluid vinden?

Je kan kijken welke geluidskaart je hebt met Speccy. Aan de hand van die resultaten kan je de driver downloaden.

Hoe is deze Windows 7 geinstalleerd? Via bootcamp? In dat geval, is bootcamp helemaal geupdate? Bootcamp wordt niet door Microsoft geinstalleerd en gesupport. Echter gaat het hier wel om een installatie van Windows 7. Bij wijze van uitzondering kan ik u dan ook een Niet-Microsoft link aangeven. Middels de volgende link naar het Apple domein is het mogelijk om de bootcamp software te updaten. Voor support op het updaten van bootcamp, of vragen over de volgende link, dient u contact op te nemen met Apple.
http://support.apple.com/downloads/#macoscomponents

http://www.apple.com/support/bootcamp/

LET OP! Downloadlinks naar niet-Microsoft sites en programma's worden slechts gegeven voor uw gemak. Microsoft kan geen resultaten verzekeren of garanderen en is niet verantwoordelijk voor het ondersteunen van het downloaden of de software die u downloadt. Voor deze ondersteuning dient u contact op te nemen met de maker van het programma.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan