Ik heb sinds het resetten naar de fabrieks instellingen van mijn samsung r730 regelmatig geen geluid meer uit mijn speakers (zowel intern als aparte speakers). het begint vaak goed maar begint dan te kraken of te ruisen (vandaag zelf een half uur lang) en houd er dan mee op. Opnieuw opstarten verhelpt dit probleem vaak maar voor maximaal een uurtje. ook geeft hij regelmatig weer dat er een stekker is losgekopelt van het geluid (terwijl er geen in heeft gezeten) ik heb dit probleem al enige tijd. Ik heb vaak het probleem gegoogled. En verschillende oplossingen uitgeprobeerd.
Ik heb:
-de geluidsdrivers opnieuw geïnstalleerd
-een oudere versie van de geluidsdrivers geïnstalleerd
-de geluidsdrivers geüpdatet
-ik heb ook contact opgenomen met samsung over het probleem. Zij hebben geen oplossing voor het probleem.
-ook heb ik verschillende drivers uitgezet (er staan er 5 op mijn computer)
ook is het geval dat de laptop regelmatig erg warm word over de gehele linker kwart (waar de ventilator en de geluidskaart zit) ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben.
Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?
Ik heb:
-de geluidsdrivers opnieuw geïnstalleerd
-een oudere versie van de geluidsdrivers geïnstalleerd
-de geluidsdrivers geüpdatet
-ik heb ook contact opgenomen met samsung over het probleem. Zij hebben geen oplossing voor het probleem.
-ook heb ik verschillende drivers uitgezet (er staan er 5 op mijn computer)
ook is het geval dat de laptop regelmatig erg warm word over de gehele linker kwart (waar de ventilator en de geluidskaart zit) ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben.
Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?